TAK JEST LEPIEJ cześć. II

Autor: barbara211
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Czy pani się decyduje na operację.

Co mi zostało, Przy tym lekarzu czuję się bezpiecznie, jakbym już była po operacji.

- Tak.

- Czy chce pani, abym ja panią operował ?

- Tak. Dziękuję. A czy to musi być natychmiast ? Bo widzi pan, ja mam dwoje dzieci. Muszę poukładać kilka spraw, gdybym … .

Lekarz patrzy na mnie i widzi mój strach i zarazem prośbę.

- Spokojnie. – uspakaja mnie, uśmiechając się delikatnie. Wszystko będzie dobrze. Czy była pani szczepiona na żółtaczkę ?

- Nie, nie byłam.

- W takim razie proszę kupić szczepionkę i jeszcze dzisiaj lub jutro wziąć pierwszą dawkę. Za 30 dni kolejną i będziemy operować. Tu ma pani skierowanie na badania i na tomografię. Na tomografię proszę zgłosić się w poniedziałek na godz. 11.00  na czczo. Danaście godzin przed badaniem tomograficznym nie wolno nic pić, ani jeść. Proszę o tym nie zapomnieć.

Proszę o tym bezwzględnie pamiętać. I proszę przynieść ze sobą półtoralitrową butelkę wody niegazowanej. Badanie tomograficzne jest robione na I piętrze w szpitalu, pok.112, pozostałe badania pok. 99 w godzinach rannych. Będę na panią czekał w poniedziałek na badaniu tomograficznym, w którym będę brał udział. Czy wszystko pani wie?

- Tak, dziękuję, wiem. Bardzo panu dziękuję. Ile płacę ?

- Zobaczymy się w poniedziałek. Do widzenia.

- Ale …

- Wszystko jest dobrze.

Lekarz podniósł się z fotela i uśmiechając się podał mi na pożegnanie rękę. Ma taką delikatną, ciepłą dłoń. Pożegnałam tego miłego człowieka i wyszłam z gabinetu.

Czułam jakiś dziwny spokój, ale im dalej byłam od gabinetu, tym spokój ten był mniejszy. Zmniejsza się wprost proporcjonalnie do odległości od niego ? Wyszłam ze szpitala, mijając po drodze portiera, który z uśmiechem patrzył na mnie, kiwając mi głową na pożegnanie.

Teraz jadę do domu. Ze mną poukładane. Teraz muszę zająć się sprawą Krzysia. Dochodzi 15-ta. O, jak długo siedziałam u tego Zakruka. Już nawet wiem, do kogo po drodze wstąpię w sprawie Krzyśka. Tylko wcześniej zadzwonię i podziękuję Basi za pomoc. No i może jeszcze uda się dzisiaj umyć te okna w pokoju.

 

 

c.d.n.

 

 

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
barbara211
Użytkownik - barbara211

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2016-02-07 21:34:21