Walka z wiatrakami

Autor: Grimdog
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Tym samym będąc niezastąpionymi - w każdym aspekcie, odnoszącym się do tego zagadnienia.

Rychło stając się głównym bohaterem opowieści pod tytułem "W poszukiwaniu zaginionych zębów", do której scenariusz - na bieżąco - piszą dobijający się co i rusz do drzwi, wierzyciele maści wszelakiej. W niedługim czasie także biorąc udział w sequelu, pod tytułem "Zęby, których nie było". Zbijając na tym kupę kasy i cały majątek, nadal czując niedosyt, doprowadzając Cię w końcu do ostateczności. Skutkującej uchyleniem się od życia, w sposób nad wyraz jednoznaczny i niepodważalny. Z tym samym, psychopatycznym uśmiechem ćwoka, z jakim wyruszyłeś w podróż, która doprowadziła Cię do tego punktu.

I żyli długo i szczęśliwie...

Wszyscy, oprócz tego, kto to napisał i kim był. Oraz! Czymkolwiek zaburzył swoją percepcję, nim te właśnie słowa napisał, a co mu na to pozwoliło.

Aż nie oskarżyli go o plagiat, demoralizowanie społeczeństwa, nawoływanie do buntu przeciwko ówczesnemu systemowi społecznemu i obalenia miłościwie nam panującego rządu, i zbiorowej histerii. Posiadanie i rozprowadzanie nielegalnych substancji, działanie na szkodę i na pohybel moralności, oraz wszelkim związkom zawodowym, reprezentującym kulturę wyższą wszelkiego rodzaju, w sali obrad - podczas obrad, jak i poza nimi. Oraz całej gamy licznych i nie mniej barwnych zarzutów, związanych, jak i nie związanych z przedmiotem sprawy.

Zaprawdę, gorzka to opowieść. Ale za prawdę kobiety sobie nie kupisz.

Zastanawiające jest tylko to, iż to właśnie dorośli wymyślają bajki dla dzieci.

Ciekawe, czy skłania ich ku temu tęsknota, za dawno minionym bezpowrotnie czasem. Czy też starannie dobrana ironia, wtarta w gorycz tego, kim jesteśmy. A kim chcielibyśmy być...

Wniosek z tego jest jeden. O wiele bardziej opłaca się konstruować wiatraki (lub przynajmniej wykupić pakiet akcji w firmie, zajmującej się tym procederem), aniżeli z nimi walczyć.

 

 

 

Damian "Grimdog" Zalewa

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Kopiowanie w całości, lub części

wykorzystywanie do celów komercyjnych i niekomercyjnych

bez zgody autora - zabronione.

Darkend@interia.pl

 

Wersja pdf pod poniższym adresem

 

http://w190.wrzuta.pl/plik/53dA0djKlvy/walka_z_wiatrakami

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Grimdog
Użytkownik - Grimdog

O sobie samym: (Nie mam internetu i nie będę miał. Może więc zajrzę tu tylko okazjonalnie.) Posiadam też profil na interia pl pod tym samym nickiem, co i tutaj (w serwisie "znajomi"). To, jeśliby ktoś miał ocohtę dowiedzieć się nieco więcej.
Ostatnio widziany: 2010-08-07 16:09:57