Wygraj książkę o sponsoringu!

Start: 2012-03-30 Koniec: 2012-04-05
Wygraj książkę o sponsoringu!

Książka Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji mającej miejsce m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem autorki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nim więcej, weźcie udział w naszym nowym konkursie.


Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na dwa proste pytania. Warto również dodać publikację Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej do swojej wirtualnej biblioteczki - na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na odpowiedzi czekamy do 5 kwietnia 2012 - warto więc się pospieszyć!

 

Laureatami konkursu zostali: Marlena Majko, Krzęcin Kamila Pilawa-Dzięgiel , Słupsk Marek Szwajnoch, Zabrze Serdecznie gratulujemy, nagrody wyślemy pocztą.

Recenzje miesiąca
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Nawiedzone kolonie
Rafał Witek
Nawiedzone kolonie
Nigdy za ciebie nie wyjdę
Magdalena Krauze
Nigdy za ciebie nie wyjdę
Ulice
Anna Skowrońska
Ulice
Dolina szpiegów
Robert Michniewicz
Dolina szpiegów
Nowe życie Kariny
Marta Nowik
Nowe życie Kariny
Formuła Elli
Agnieszka Rautman-Szczepańska ;
Formuła Elli
Times New Romans
Julia Biel
Times New Romans
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy