Wyniki wyszukiwania dla: lojalnosc konsumenta jak budowac trwale relacje z klientem

ilość wyników: 4935

Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem
Maciej Tesławski Wydawnictwo: Onepress

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania...czytaj dalej

E-biznes. Relacje z klientem
Patrycja Kierzkowska Wydawnictwo: Helion

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym Skuteczny newsletter Blog w Twojej firmie Nowoczesna obsługa klienta Optymalne wykorzystanie autorespondera E-biznes, który zarabia Złota era newslettera...czytaj dalej

Relacje z klientem. Marketing partnerski
Ian H. Gordon Wydawnictwo: PWE

Tematem tej książki są partnerskie relacje w środowisku biznesu, dzięki którym sprzedawca tworzy nową wartość (korzyść) dla klientów, dostawców, inwestorów oraz swoich pracowników. Przedstawione w niej koncepcje...czytaj dalej

Zarządzanie wartością z klientem
Rogoziński Kazimierz Wydawnictwo: OFICYNA

W książce "Zarządzanie wartością z klientem" autor dowodzi zasadności tezy, że możliwe jest niwelowanie powiększającego się dystansu między ekonomią a naukami społecznymi, a zwłaszcza między ekonomią a humanistyką...czytaj dalej

Dziewczynka z cienia
Jak Karp Wydawnictwo: Dwie siostry

Zostać namalowanym przez prawdziwego malarza – to nie byle co! Zwłaszcza gdy ma się osiem lat, a po komunijnym zdjęciu nie można się zbyt wiele spodziewać (sukienka, jak zwykle, po kuzynce…)...czytaj dalej

Fraszki
Jak Kochanowski Wydawnictwo: Ossolineum

Nieprzepłacone fraszki Jana Kochanowskiego są licznym świadectwem epoki niezwykle ważnej w dziejach i polskiej, i europejskiej kultury.. Oczywiście są one dla nas wciąż żywą, czytywaną bynajmniej nie tylko...czytaj dalej

Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
Michał Protasiuk Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy...czytaj dalej

Prawa konsumenta
Karolina Rokita Wydawnictwo:

- Jak skutecznie złożyć reklamację? - Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość? - Co to jest produkt niebezpieczny? - Co to jest kredyt konsumencki? - Jakie są możliwości polubownego rozwiązania sporu? -...czytaj dalej

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg Wydawnictwo: Onepress

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu * Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach * Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy * Wybierz...czytaj dalej

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem
Matthew Dixon, Brent Adamson Wydawnictwo: Onepress

Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki...czytaj dalej

Jeżeli poszukiwanej przez Ciebie książki nie ma w naszej bazie danych, Dodaj ją!

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy