Wyniki wyszukiwania dla: marketing i finanse w przedsiebiorstwie od konfliktu do synergii

ilość wyników: 8652

Marketing i finanse w przedsiębiorstwie
Adamska Agata, Dąbrowski Tomasz Wydawnictwo: Bezdroża

W jaki sposób pogodzić interesy obu działów? Jak wybrnąć z sytuacji, w której szef marketingu usilnie stara się pozyskać wszelkie wolne środki w firmie na promocję, a szef finansowy najchętniej...czytaj dalej

Narzędzia controlingu w przedsiebiorstwie
Sierpińska Maria, Kustra Arkadiusz (red.) Wydawnictwo: Vizja Press & IT

Controlling jest nowoczesnym instrumentem zarządzania umożliwiającym podmiotom gospodarczym poprawę funkcjonowania w zmiennych warunkach otoczenia. Jest narzędziem wykorzystującym informacje płynące z systemu...czytaj dalej

Nonprofit Marketing
W. Wymer Wydawnictwo: angielskie

Perhaps now more than ever, effective marketing is crucial in successfully managing a nongovernmental organization. A nonprofit organization that is effectively using marketing strategies is better positioned...czytaj dalej

Gdy jedzenie jest problemem
Franca Do Wydawnictwo: Promic

Utrata kontroli nad spożywaniem pokarmów oraz związane z nią choroby - anoreksja i bulimia dotykają coraz więcej dorastających dziewcząt, a także, choć w mniejszym stopniu, chłopców. Cierpią na te zaburzenia...czytaj dalej

Influencer marketing od A do Z
Katarzyna Biegun Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako...czytaj dalej

Marketing polityczny w teorii i praktyce
Andrzej W. Jabłoński, Leszek Sobkowiak Wydawnictwo:

Prezentowana książka zawiera dziewięć artykułów na temat kluczowych zagadnień z obszaru \"marketingowej\" teorii i praktyki politycznej. Scharakteryzowano w nich działania polityczne, kampanie wyborcze, public...czytaj dalej

DNA of Marketing
I. Kalb Wydawnictwo: brak danych

Business people at every level will benefit from this scientific approach to the basics of marketing. Information on the seven fundamental building blocks of marketing, such as product price, the distribution...czytaj dalej

Sports Sponsorship & Marketing Communications
W. Lagae Wydawnictwo: angielskie

Sports Sponsorship and Marketing Communications concentrates primarily on the objectives of marketing communication of brands that invest in sport sponsoring and how sponsors can utilise sport sponsoring to...czytaj dalej

Finanse w biznesie
Harvard Business School Press Wydawnictwo: Onepress

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Metody rachunkowości Tworzenie i kontrola budżetu Czytanie sprawozdań finansowych Analiza kosztów i projektów inwestycyjnych Znajomość...czytaj dalej

Od początku do końca
Olga i Piotr Morawscy Wydawnictwo: National Geographic

To miała być wyprawa aklimatyzacyjna przed próbą wytyczenia nowej drogi na Manaslu. Los okazał się okrutny. 8 kwietnia 2009 r. podczas zejścia do bazy, po założeniu obozu II na ośmiotysięczniku Dhaulagiri...czytaj dalej

Jeżeli poszukiwanej przez Ciebie książki nie ma w naszej bazie danych, Dodaj ją!

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy