Opis ksiązki
Okładka - Planning for Power Advertising
Kup Teraz

Planning for Power Advertising

Ocena ( 0 )
Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: 2005
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3354-0
Liczba stron: 0
Dodał/a książkę:Wojciech Polak
The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief. Each chapter discusses a conceptual principle, which is illustrated by relevant examples. Some key issues discussed in this book are: Planning for communication in a context; Segmentation: Studying and understanding the dimensions, demographics, and psychographics of the target group; Differentiators and Motivators: Discovering what can change the consumers' mind; Managing a brand over time: Looking at the entire life-cycle of a brand; Each chapter ends with an 'Action Point', which helps the reader to apply the principles discussed through an exercise.
szara_linia
Opinie
Ocena 1 2 3 4 5 6
Komentarz
ja_rus Linia koment
Na półkach: Chcę przeczytać,
Linia koment
Przeczytane:, Na półkach:
break
POLUB NAS!
WYDAWCY POLECAJĄ
Zwyczajna łaska
Książka Racheli
Sekret Wesaliusza
 
STRONA GŁÓWNA

MOJE GRANICE
Dodaj/Opublikuj
Wirtualna biblioteczka
Ustawienia
Więcej opcji
KSIĄŻKI
recenzje
premiery, nowości
zapowiedzi wydawnicze
audiobooki
patronaty
rankingi
autorzy
rekomendacje
wyzwania czytelnicze
WIERSZE

OPOWIADANIA

KONKURSY

SPOŁECZNOŚĆ
forum
blogi
zdjęcia
filmy
kalendarz
książki za aktywność
PUBLICYSTYKA
wywiady
eseje
sylwetki twórców
recenzje filmów