Okładka książki - Planning for Power Advertising

Planning for Power Advertising

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: 2005
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3354-0
Liczba stron: 0
Tytuł oryginału:
Język oryginału:
Tłumaczenie:
Ilustracje:
Dodał/a książkę: Wojciech Polak

Ocena: 0 (0 głosów)

The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief. Each chapter discusses a conceptual principle, which is illustrated by relevant examples. Some key issues discussed in this book are: Planning for communication in a context; Segmentation: Studying and understanding the dimensions, demographics, and psychographics of the target group; Differentiators and Motivators: Discovering what can change the consumers' mind; Managing a brand over time: Looking at the entire life-cycle of a brand; Each chapter ends with an 'Action Point', which helps the reader to apply the principles discussed through an exercise.

przesuń

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Inne książki autora
Planning for Power Advertising
A. Halve0
Okładka ksiązki - Planning for Power Advertising

The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities...

Top 5 książek
Złodziejka książek
Markus Zusak
Okładka książki - Złodziejka książek
Ostatnia królowa
Gortner C.W.
Okładka książki - Ostatnia królowa
Dziewczyny z Syberii
Anna Herbich
Okładka książki - Dziewczyny z Syberii
Reklamy