SAGE Handbook of Political Advertising

Ocena: 0 (0 głosów)
The contributors to "The SAGE Handbook of Political Advertising" examine the differences, as well as the similarities of political advertising among the electoral processes of democracies globally. For each country or region, chapter authors provide an overview of research on political advertising and address political advertising history, political and regulatory systems related to political advertising, the effects of media system structures and the effects of new technologies on political advertising. The editors provide overview and comparative chapters and address the effects of political advertising on the voters and the systems of which it is a part.

Informacje dodatkowe o SAGE Handbook of Political Advertising:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-1-4129-1795-7
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę SAGE Handbook of Political Advertising

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

SAGE Handbook of Political Advertising - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy