Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji

Ocena: 0 (0 głosów)

Prof. Lech W. Zacher z Akademii Leona Koźmińskiego jest najbardziej chyba znanym polskim uczonym od lat propagującym zagadnienia i problemy określane po angielsku jako STS, czyli Science, Technology, and Society. Podczas gdy w USA każdy większy uniwersytet oferuje tzw. STS studies, w Polsce jest to dziedzina nauki wciąż mało znana. Tym cenniejsza jest każda publikacja w języku polskim poświęcona krytycznej refleksji nad nauką i techniką oraz społecznym i gospodarczym skutkom ich rozwoju.

Autorzy tej książki poszukują odpowiedzi na pytania o źródła i przyczyny ,,mocy sprawczej" wpływającej na zachowania ludzi oraz organizacji politycznych, biznesowych i społecznych. W jakim stopniu czynnikiem sprawczym może być technika? Jaka ,,moc sprawcza" powoduje, że społeczeństwa i państwa zdobywają się na wielkie wysiłki modernizacyjne? Skąd biorą się wśród nas liderzy? Jaką rolę odgrywają w świecie i w Polsce think tanki?

Ta ciekawa książka zainteresuje czytelników chcących lepiej zrozumieć wpływ nauki i techniki na współczesną cywilizację.

Informacje dodatkowe o Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2016-05-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 9788375616699
Liczba stron: 594

więcej

Kup książkę Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Singiel. Moc sprawcza ludzi i organizacji - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy