Tao of Loyalty

Ocena: 0 (0 głosów)
In today's business environment, people, rather than products, technology and processes, are increasingly becoming the crucial factor in differentiating profitable organizations from those that are not. It is therefore important to understand employee commitment and loyalty in organizations. This book begins by defining loyalty, the types of loyalty (emotional and behavioural) and how these can be measured and interpreted. The author discusses the potency of combining the two types of loyalty to segment employees into different categories which can then yield loyalty rankings. He goes on to discuss the elements that can be tweaked and managed and which impact on the loyalty scores of an employee. This book concludes with the processes involved in building accountability in order to ensure that everyone in the organization is aligned to, and expends energy in, building employee loyalty.

Informacje dodatkowe o Tao of Loyalty:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-7619-3554-4
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Tao of Loyalty

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tao of Loyalty - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy