Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Ocena: 0 (0 głosów)
Najpierw zajrzyj w serca i dusze klientów a dopiero potem w ich portfeleBankomaty, Disneyland, internet -- te rewolucyjne, kasowe pomysły nie wzięły się stąd, że klienci ich oczekiwali. Ich twórcy po prostu zbudowali je, przeczuwając, że zostaną przez ludzi powitane z entuzjazmem.Firmy codziennie ulepszają swoje produkty, kierując się tym, co powiedzieli klienci. 85% tych zmian nie przynosi sukcesów. Jedna trafna obserwacja to więcej niż rok studiowania teorii marketingowych i wyników ankiet. Zamiast analizować produkty aż do bólu i dzielić je na części pierwsze, zacznij dostrzegać w nich życie. Poznaj firmy i produkty uwielbiane przez rynek. Odpowiedz sobie na pytanie, co pokochaliby Twoi klienci. Przygotuj ofertę, która ich przekona. Poznaj owoce wieloletnich przemyśleń autora tej książki, doradcy marketingowego Microsoftu i General Motors: * do serca przez oko, czyli rola obrazów i skojarzeń w budowaniu marki, * zapomniana sztuka malowania słowem -- prezentacja bez Powerpointa, * autorytety, które przekonają klientów -- gdzie ich szukać, * nazwy produktów, które mówią same za siebie, * kuszące marki -- skąd wzięła się sława Pretty Woman, * kawa Starbucks -- im droższa tym lepsza.

Informacje dodatkowe o Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0302-6
Liczba stron: 328

więcej

Kup książkę Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Co lubią klienci. Przewodnik po strategiach marketingowych - opinie o książce

Inne książki autora
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Naucz się spełniać oczekiwania klienta * Zaplanuj odpowiednią politykę cenową * Wypromuj silną markę * Stwórz rozpoznawalny wizerunek * Utrzymuj...

Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
Harry Beckwith0
Okładka ksiązki - Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie * Sztuka przeprowadzania ankiet * Kreowanie nazwy i marki * Podtrzymywanie relacji z...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Księga zaklęć
Agnieszka Rautman-Szczepańska
Księga zaklęć
Najukochańsza
Joanna Jagiełło
Najukochańsza
Strach ze strychu
Radek Jakubiak
Strach ze strychu
Strefa interesów
Martin Amis
Strefa interesów
Stajnia pod Lipami
Magdalena Zarębska ;
Stajnia pod Lipami
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy