Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego

Ocena: 0 (0 głosów)
Lojalność.com przedstawia zarys tego, co nowa technologia oznacza dla specjalistów od marketingu w każdej dziedzinie i dostarcza konkretnych, łatwych do wprowadzenia technik w celu stworzenia oraz wdrożenia wydajnych i nastawionych na rezultaty strategii Zarządzania Relacjami z Klientami (CRM). Lojalność.com zawiera nie tylko teorię. Konkretne historie odkrywają strategie firm, które nauczyły się maksymalnie wykorzystywać informacje o klientach i określać powody lojalności klientów. Dowiadujemy się, jak dawać im to wszystko przy każdym kontakcie, czy to sprzedając towary klientom czy przedsiębiorstwom, poprzez telefon lub Internet. Tylko dzięki tej książce dowiecie się:dlaczego nie można kupić lojalności klientów.o trzech pytaniach, na które musicie odpowiedzieć, aby marketing internetowy stał się dla was skuteczniejszy.o nowych umiejętnościach, których będą potrzebować pracownicy, żeby maksymalnie wykorzystać dzisiejsze nowe narzędzia.o technikach cyfrowego drukowania, które sprawią, że każdy egzemplarz reklamy pocztowej "przemówi" do adresata - i znacznie zmniejszy koszty czterobarwnych reklam.o strategiach eksploracji danych, które pomogą wam interpretować wasze dane i zwiększać zyski dzięki stałemu procesowi uczenia się.o sześciu mitach dzisiejszego rynku osób powyżej 50-tego roku życia.o konkretnych strategiach, które przygotują was na nadejście ery telewizji interaktywnej.o technikach telefonicznych zmniejszających liczbę nieskutecznych rozmów w miarę, jak będziecie poznawać i wykorzystywać wiedzę o klientach.o tym, jak dzisiejsi innowatorzy wykorzystują Internet do zwiększenia ruchu w sklepach - a nie zastępowania punktów sprzedaży detalicznej.

Informacje dodatkowe o Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego:

Wydawnictwo: IFC PRESS
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-913519-7-1
Liczba stron: 328

więcej

Kup książkę Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy