Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki

Ocena: 0 (0 głosów)

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej - jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.

Informacje dodatkowe o Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2011-07-05
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788375611939
Liczba stron: 216

więcej

Kup książkę Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki - opinie o książce

Inne książki autora
Eksport w przedsiębiorstwie . Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Eksport w przedsiębiorstwie . Wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne...

Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku
Wojciech Budzyński0
Okładka ksiązki - Public relations. Strategia i nowe techniki kreowania wizerunku

Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Paderborn
Remigiusz Mróz
Paderborn
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy