Branding


Tom 29 cyklu Krótkie Wprowadzenie
Ocena: 5 (2 głosów)
opis

Nosisz markowe ubrania, na których widnieje spore logo, a Ty wydajesz na to dużą część swojej wypłaty?
Po przeczytaniu tej książki możesz się zmartwić - dość, że płacisz za ubrania (niekoniecznie wyróżniające się jakością) to jeszcze jesteś żywą reklamą i nikt Ci za to nie płaci. A podobno na marketingu można zarobić...


Jeśli wcześniej wiedziałeś/aś o tego typu rzeczach to nie popadniesz w depresję, ale z pewnością będziesz bardziej świadomym konsumentem, ponieważ "Branding" jest esencją wiedzy na temat marek i tego, jak one działają.

"Krótkie wprowadzenie" jest naprawdę krótkie, ale informacje w nim zawarte są konkretne i popierane licznymi przykładami z otoczenia. Z brandingiem mamy do czynienia na każdym kroku i na każdym etapie naszego życia. Występuje na terenach bogatych i biednych, miejskich i wiejskich i to na każdym kontynencie. Nasze decyzje i wybory są w znacznym stopniu efektem niewidzialnej pracy wykonywanej przez osoby pracujące dla mniejszych i większych firm.

Dzięki tej książce dowiedziałam się wielu nowych rzeczy. Mimo tego, że z wielu spraw zdawałam sobie sprawę to lektura pokazała mi, które marki zawdzięczają swoje sukcesy grze na emocjach, a które bazują na doświadczeniu i pilnym śledzeniu trendów wśród konsumentów. Uważam, że po przeczytaniu tej publikacji jestem bardziej świadoma tego, co w danym momencie wpływa na podejmowane przeze mnie decyzje, ale zdaję sobie również sprawę z tego, że branding jest czymś, przed czym nie ucieknę, choćbym nie wiem jak bardzo chciała i się starała.

Książkę poleciłabym przede wszystkim osobom, które prowadzą własne firmy i samodzielnie zajmują się reklamą swojej działalności, ponieważ ta pozycja na konkretnych przykładach pokazuje, w której dziedzinie i jaki sposób oddziaływania na klienta jest najkorzystniejszy. Warto jednak pamiętać, że zmiany są czasem niezwykle dynamiczne, więc coś, co się sprawdza teraz niekoniecznie będzie działać za pół roku lub jeszcze później. Każdy konsument również powinien sięgnąć po tę książkę, by mógł podejmować bardziej świadome decyzje chociażby podczas codziennych zakupów.
Praktyczne wykorzystanie, konkretne przykłady i bibliografia pozwalająca na zgłębienie interesujących obszarów to coś, co niezwykle cenię. Wszystko to znalazłam w tej właśnie publikacji.

Jak to się dzieje, że branding jest wszędzie? W jaki sposób marki na nas wpływają? Czy marki nas prowadzą, czy raczej zniewalają? Czym w ogóle jest branding? Nauką, sztuką, a może korporacyjnym spiskiem?
Robert Jones na stronach swojej książki prześwietla i demaskuje strategie światowych gigantów.

Książkęotrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

Informacje dodatkowe o Branding:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Data wydania: 2021-04-30
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 9788381428200
Liczba stron: 158
Tytuł oryginału: Branding: A Very Short Introduction
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Anna Łaszkiewicz
Dodał/a opinię: paulinarobak

Tagi: Branding

więcej
Zobacz opinie o książce Branding

Kup książkę Branding

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Inne książki autora
Bądź Piękna - Sekrety Makijażu
Robert Jones0
Okładka ksiązki - Bądź Piękna - Sekrety Makijażu

Robert Jones - międzynarodowej sławy artysta wizażu pokazuje Ci w tej książce jak być piękną - bez operacji plastycznej, bolesnych i kosztownych zabiegów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Powrót matki
Danuta Awolusi ;
Powrót matki
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy