Co do I wojny.

Autor: Kaalient
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Pierwsza Wojna Światowa niosła za sobą charakter ogromnej rozciagłości terytorialnej i masowości społecznej. Rozpoczęło ją 8 państw, a zakończyły aż 33 państwa. Czas krwawych wojen, ciągłej walki, wiecznych masowych konfliktów, potu i łez żołnierzy walczących o życie. Te 4 lata odebrały życie milionom ludzi, czas okrucieństwa i smutku. Wojna, która wpisała się w karty historii jako konflikt światowy, jako walka. Pierwsza Wojna Światowa jest jedną z najokrutniejszych wydarzeń historycznych. W dzisiejszych czasach stała się ona głównym tematem wielu dzieł literackich tworzonych w Polsce jak i w innych krajach Europejskich oraz pozaeuropejskich. Literatura dała świadectwo prawdzie, pokazała racje polityczne dramatycznie podzielonych na orientacje Polaków. Jako ludzie mozemy jedynie zapisywać fakty, opisywać historię, która dotknęła ludzi żyjących przed nami jak i dla nas. Czasami historia jest tragiczna i okrutna, ale daje ona nam także lekcję życia. Ukazuje co możemy zrobić by uniknąć błędów, które niosą za sobą bunt, gniew oraz krew wielu ludzi. Żyjąc na Ziemii musimy wiedzieć jaką jest ona zagadką,starać się ją poznawać, a stąpając po niej musimy posiadać świadomość, że kiedyś w odległych czasach stąpali po niej inni ludzie, którzy także posiadali pasje, marzenia, ktorzy także kochali i chcieli innego, lepszego życia.

 

 

 

 

Ps. Trzeba pisać by ktoś mógł czytać.

1

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Kaalient
Użytkownik - Kaalient

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2023-01-31 17:01:30