cos szalonego

Autor: wera16
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Para   zakochanych   Angela   i   Marcus   siedzieli   przy   rozgwieżdżonym   niebie   i   wpatrywali   sie  w  siebie  jak   w   obrazy.  Nikt   im   nie   przeszkadzał   byli   daleko   od   domu   nad   jeziorem.  Twarz   Angeli   wyglądała  magicznie   znacznie   piekniej   niz  za  dnia. Marcus   słynął  z  bardzo   szalonych  pomysłów  wiec  i  teraz   cos   wymyślił.

-Może  byśmy  popływali  prosze  pani?-  zwrócił  sie   do   pieknej  Angeli.

Czemu   nie,  bardzo   chętnie.- Po   minucie  piec  byli  juz   w  zimnej  wodzie  i  pluskali   sie  w  niej. Tanczyli   w  lśniącej  tafli   i  pływali  a   księżyc   pieknie   swiecił.   Po  pół   godziny   wyszli   z   wody   i   udali   sie  do   swojego   małego  domku   nie   opodal.  Angela   zrobiła   pyszne   kakao   które   Marcus   uwielbiał . Byli   bardzo   szczęśliwi   i   spodobało   im   sie.Około   godziny   drugiej  w   nocy   sie   położyli  i   snili    o  pieknych   rzeczach     takich   jak   wakacje   na   jamajce   czy    piekne   dziecko.  Miłych  snów  !

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wera16
Użytkownik - wera16

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2009-11-14 15:04:40