Czarny chelb, czarna kawa cz4

Autor: Rozkojarzona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Majka wzięła się pod boki i z satysfakcją zauważyła, żę jej  pokój wygląda tak jak powinien.


Gdy tylko w jej sercu wzrodziło się postanowienie, że od teraz będzie sobą zaczęła gruntowne zmiany w jej pokoju.


Zaczęła od szafy. Wyjęła z niej wszystkie te obrzydliwe sukieneczki, bluzeczki w kwiatki i wszystko co jej zdaniem było ohydne i zbyt dziewczyńskie. Postanowiła, że jutro koniecznie musi wybrać się do sklepu  i kupić jakieś normalne ciuchy.


Następnie wzięła w garść różowe obrzydlistwa i wyrzuciła je przez okno.


Wywaliła też wszystko co różowe, wszystkie lalki itp. Na pólkach poustawiała kupowane po kryjomu puszki coca-coli i płyty Metallici.


zabrała się za swój wygląd. Przebrała się w swoje ukochane wycieraki i T-shir z napisem "I'm a vampire".


Poczłapała do łazienki biorąc ze sobą grzebień, lakier i nożyczki.


Majka miała długie, proste blond włosy.


Wzięła nożyczki do ręki. Po pięciu minutach, posiadała juz włosy za ucho z grzywką.


Uśmiechnęła się z satysfakcją do swojego odbicia w lustrze i zeszła na dół.

 

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Rozkojarzona
Użytkownik - Rozkojarzona

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-03-05 18:09:14