Dziecko i matka

Autor: lovme
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Karolinie urodziłą się piękna zdrowa córeczka.Matka z dzieckiem leżeli w szpitalu.Karolina już nawet wybrała imię dla małej miała mieć imię Zuzanna.Karolina od razu wiedziała że jeśli będzie córeczka nazwie j Zuzia.Parę dni potem ojciec dziecka Jakub przyjechał po nie i zabrał do domu.Tam czekałą cała rodzina ciesząc się z tak ślicznej dziewczynki.Specjalnie upiekłą matka tort na uczczenie urodzenia się wnuczki.Krewni zrobili bardzo dużo zdjęć które kiedyś będą w albumie.Wszyscy bardzo byli uradowani ale najbardziej Karolina.Dziecko zaczęło płakać dopiero wieczorem.Karolina musiała go nakarmić bo było głodne.Zajmowanie się dzieckiem nie było takie łatwe jak jej się wydawało.Potrzebowało sto procent troski i zainteresowanie cały dzień.Karolina wyobrażała sobie co będzie za parę lat.Jak jej córka będzie występować na szkolnych uroczystościach i bawić się na szkolnych balach.Karolina musiałą obudzić się tagże w nocy bo płacz małej Zuzanny był taki głośny.....Nakarmiła ją i położyła spowrotem do łużeczka.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
lovme
Użytkownik - lovme

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-06-09 17:33:21