Historia jej miłości. cz I

Autor: Zwykla01
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

To nie holliwoodzkie love-story z happy endem. Ona nie była zbyt piękna ,a On nie był tajemniczym nieznajomym. To nie była  miłość od pierwszego wejrzenia, nie była też odwzajemniona co nie czyniło ją nieszczęśliwą.Czym, więc jest ta historia? O jakiej miłości opowiada?? . Na pewno miłości szczerej, czystej, głębokiej. Miłości prawdziwej, zdolnej do poświęceń, ale nieodwzajemnionej.

  Dziewczyna dorastała. Opuszczała świat swojego dzieciństwa i wkraczała powoli w dorosłe życie. Nie uważała się jeszcze za kobietę, ale też wiedziała, że nie jest już małą dziewczynką. Miała 15 lat. Mimo swojego młodego wieku życie zdążyło ją doświadczyć, ale o miłości wiedziała  niewiele choć dwa razy wydawało jej się, że jest zakochana. Jej życie wyglądało normalnie pomimo problemów zdrowotnych. Chodziła do szkoły, spotykała się z przyjaciółmi i marzyła.. .Jednym z tych marzeń było przeżyć miłość by dowiedzieć się czym ona jest. Dziewczyna choć była  bardzo  młoda bała się  z powodu swojej choroby nigdy nie będzie jej dane doświadczyć prawdziwej miłości. Bała się lecz nie traciła nadziei. Pielęgnowała swoje marzenie i modliła się do Boga w którego zawsze wierzyła, ale nie zawsze Go czuła. Nie przypuszczała wtedy, że Jej modlitwy zostaną wkrótce wysłuchane. Nastolatka prawie całe życie należała do grupy ludzi , którzy mieli również problemy zdrowotne. W roku szkolnym spotykała się z nimi regularnie na spotkaniach, a wakacje jeździła z nimi na turnusy. Przez tą grupę przewijali się różni ludzie. Tam właśnie poznała Jego,  Człowieka który stał się dla niej jedną z najważniejszych osób w jej życiu. Stał się jej miłością, marzeniem. Na początku jednak ich znajomości nic na to nie wskazywało...

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zwykla01
Użytkownik - Zwykla01

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-02-25 21:35:16