Historia jej miłości.cz.II

Autor: Zwykla01
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dziewczyna i Chłopak wiedzieli już o swoim istnieniu. Spotykała go co jakiś czas na spotkaniach grupy, ale nie rozmawiała z Nim zbytnio, a jak już rozmawiała to o niczym konkretnym. Na jednym ze spotkań odbywała się dyskoteka .Dziewczyna miała problemy z tańcem więc nie lubiła tańczyć, Siedziała i patrzyła jak inni dają nieść się muzyce. Nie przeszkadzało jej to, nie było jej przykro. Siedziała , nucąc sobie znane kawałki muzyczne. Chłopak  zauważył  to, przysiadł się do niej i zaprosił do tańca.Odmówiła, ale zapytał jeszcze raz .Odpowiedź była ta sama.W końcu zaczął ją namawiać by jednak zatańczyła z nim, ale ona wciąż odmawiała za każdym razem bardziej się denerwując.  Dziewczyna nie dała sie namówić , a chłopak dodał tylko, że  ma u niej zajęty taniec i nie zapomni o tym, a dziewczynę cieszył tylko fakt że dał jej spokój. Kolejne ich rozmowy i spotkania nadal nie niosły z sobą żadnej nowej wiedzy na jego temat.  W sumie trudno to było nazwać rozmową .Dziewczyna droczyła się z chłopakiem, a on odpowiadał tym samym. Dla nastolatki była to swoista "bitwa na słowa",którą traktowała jako dobra zabawę. Nie lubiła chłopaka, ale lubiła sie z nim droczyć.

 

Dziewczyna nie odczuwała różnicy wieku która była pomiędzy nim, a nią. Możliwe, że powodem było to, że on nie traktował jej jak dziecko co by było zrozumiałe tylko jak znajomą.Skończył się rok szkolny, przyszły wakacje i czas corocznego wyjazdu grupy na 2 tygodniowy turnus,Dziewczyna jeździła na te turnusy co roku tym razem też pojechała. Chłopak też zdecydował się w tym roku pojechać. Już pierwszego dnia miała okazję się z nim podroczyć, z której zresztą chętnie z korzystała. Podczas rozmowy Chłopak  wrócił do tańca na który się wtedy nie zgodziła i żartobliwie stwierdził, że nie zapomni o nim, a tamtej odmowy jeszcze jej nie wybaczył.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zwykla01
Użytkownik - Zwykla01

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-02-25 21:35:16