Jestem sobą ?

Autor: rosa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jestem smutna. Nawet wiem dlaczego a właściwie się domyślam bo takiej stuprocentowej pewności mieć nie mogę . czy oszalałam już ? ....czy jestem dopiero na początku tej jakże fascynującej psychodelicznej drogi czy idę tą drogę czy tylko tak mi się wydaje ?.... Dlaczego to wszystko jest takie trudne ? zamknęłam oczy spoglądam w głąb siebie wypatruje jego oczu pełna koncentracja czy wariacja ? nicość ... zapadam się w nicość ogarnia mnie Wszechświat mój kochany wierny przyjaciel jest zawsze ze mną zna mnie na wskroś i na wznak i pod każdym kątem mojego marnego jestestwa zamkniętego w czterech ścianach mojej przemoczonej duszy która krwawi ... lubisz kaszanę ? ...   a może lubisz kaszankę ze smażoną cebulką skwareczkami i odrobiną przecieru pomidorowego co ? kiedyś było mniam mniam a teraz robi mi się niedobrzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Bardzo lubię literę e małą i dużą E tez .... wiec jednak zwariowałam ..... tak tak to było do przewidzenia zresztą skąd mogę mieć pewność ze to stało się dopiero teraz ? może tak było ze mną zawsze  tylko jakoś tak dobrze się kamuflowałam oszukiwałam nie tylko innych ale przede wszystkim samą siebie. Jaka ja jestem ? rozgrzebuje w sobie co tylko się da chyba nie będę już miała czasu żeby to wszystko ładnie uporządkować ale chce wiedzieć chce wiedzieć o sobie samej jak najwięcej żeby zrozumieć moje reakcje i odczuwać jeszcze mocniej jeszcze intensywniej pełniej świadomiej mam w dupie odrzucenia można być odrzuconym raz drugi trzeci ale bez jaj w końcu ma się to wszystko w dupie. Miłość ... dlaczego nie umiem kochać ? nie lubię rodziny tak delikatnie mówiąc... dostaję gęsiej skórki na samą myśl o jakimkolwiek kontakcie z którymś z jej członków. Zastanawiam się czy jest jakaś osoba z mojej rodziny z która chciałabym się widzieć porozmawiać w cztery oczy i nikt nie przychodzi mi do głowy ... nikt z żyjących bo może tam po drugiej stronie ktoś by się taki znalazł. Czy to moja wina ? moja wina moja wina moja bardzo wielka wina ! chce się zmienić ! chce się zmienić ! chce się zmienić ! chce być sobą ! chce być sobą ! chce być sobą ! chce być sobą taka jaka jestem w danej chwili taka jak czuję jak mi jest dobrze nie chce się programować ! chce zaskakiwać samą siebie !

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
rosa
Użytkownik - rosa

O sobie samym: Czasem żyję czasem istnieje czasem płaczę czasem się śmieje ale tak generalnie to żyje mi się całkiem fajnie …. Dbam o swoją duszę dbam o swoje ciało i jakoś leci czas ….. Czasem jak z procy wystrzelona myśl mnie dopada jakaś szalona… taka spryciara naukowo niedorzeczna i jak najbardziej sprzeczna .Na szczęście po chwili rozpryskuje się na drobniutkie kawałeczki ubiera koronkowe czerwone majteczki i już na golasa mi po mózgu nie paraduje …. A potem zwyczajnie wyparowuje … ;)
Ostatnio widziany: 2010-12-14 13:39:50