Kiedy Jestesmy Jednym Ciałem....

Autor: agusia1905
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Zamknij oczy i pozwól mi prowadzić się. Zaufaj mi, będzie dobrze. W blasku świec i przy cichych dźwiękach muzyki tańczę tylko dla ciebie. Widzisz jak moje ciało porusza się rytmicznie, odpinam powoli każdy guzik mojej koszulki. Patrzysz. Koszulka opada na podłogę, widzisz delikatna biel mojego stanika, dotykam się nie przestając tańczyć. Staram się z gracja ściągnąć spodnie, nie wyszło?? Nie ważne. Teraz tańczę tylko dla ciebie. Poruszam biodrami w rytm muzyki. Podchodzę bliżej, klękam plecami do ciebie, domyśliłeś się i odpiąłeś mi stanik. Wstaje, a ty nie możesz oderwać wzroku od moich piersi, jak wspaniale wyglądają przy blasku świecy, jak wspaniale falują przy dźwiękach muzyki. Odchylam głowę do tyłu, rozpuszczam włosy, nie możesz już dłużej patrzeć. Wstajesz i oddajesz się chwili, bierzesz mnie w ramiona, przyciągasz do siebie i zaczynamy tańczyć. Najpierw powoli, zaczynasz mnie całować, dotykać. Twoja ręka zaczyna śledzić moje ciało. Całujesz szyję, dekolt, jestem już gotowa na przyjęcie ciebie, upajasz się zapachem mojego ciała, dotykasz moich piersi i zaczynasz delikatnie pieścić językiem nabrzmiałe już sutki. Wsłuchujesz się w moje ciche jęki. Nagle całą siłą przyciskasz mnie do ściany, nie przestajesz całować, w powietrzu wisi chmura emocji i namiętności. Nie możemy wytrzymać oboje, całujesz mnie coraz namiętniej i zdecydowanie. Odwracasz mnie opierając o ścianę, dotykasz plecy, pośladki, uda. Nie mogę powstrzymać emocji zaczynam prawie krzyczeć z rozkoszy, upajasz się słysząc jak mi dobrze. Schodzisz niżej, bawisz się moją brzoskwinką i już po chwili twój język gubi się miedzy moimi pośladkami. Moje serce zaczyna bić coraz szybciej, krew w żyłach wrze, oddech staje się coraz cięższy i coraz głośniejszy. Czujesz ze jeszcze chwila i oboje zagubimy się w sobie, więc wstajesz i bez mojego sprzeciwu robisz to. Twoja męskość znajduje ukojenie w mojej muszelce. Zarwanie chmury…ty-ja- w tym wyjątkowym momencie jesteśmy jednym, twoje ciało jest moim, moje serce bije w twoim ciele…delikatne ruchy bioder, moje jęki rozkoszy, szybsze bicie serca, blask świec i muzyka…

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
agusia1905
Użytkownik - agusia1905

O sobie samym:
Ostatnio widziany: