Klątwa miłości

Autor: Roozie
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Nigdy tak naprawdę nie chciała dla niego źle, nawet wtedy, kiedy pewne wydarzenie sprawiło, że straciła wszelką nadzieję. Nigdy nie wierzyła w spełnienie marzeń, ponieważ z doświadczenia wie, że nic ich nie spełni mimo, że są jak najbardziej realne. Jej życie zawsze było przepełnione bólem i cierpieniem a kiedy zdarzały się momenty szczęścia, one znikały tak szybko jak się pojawiały. Tym razem było tak samo. Ona wiedziała to, o czym nikt nie wie a tym bardziej on sam. Byli razem skazani na wieczne nieodwzajemnienie swojej miłości. Gdy on ją kochał, ona nie odwzajemniała tego uczucia a gdy ona jego, wynik końcowy był taki sam. Za każdym razem jedno z nich cierpiało do końca żywota czekając na kolejny gdzie mogliby zacząć od nowa. Nigdy jeszcze się nie zdarzyło by którekolwiek z nich przerwało tę passę. Kiedy zdawało się, że jednak się uda, to nic z tego nie wychodziło. Stali się swoim przekleństwem na wieki i jednocześnie wybawieniem które kiedyś musi się ziścić. Są sobie przeznaczeni mimo że wszystko sprawiało by tak nie było. Lecz przeznaczenia nie da się oszukać bo ono i tak znajdzie drogę ku wybawieniu spętanych dusz przez łańcuch miłości. Kiedy tylko o tym się dowiadywała próbowała jakoś sprawić, by nie doszło znowu do tragedii zapisanej przez Bogów wieki temu. Była bezsilna względem tego przez co musi przechodzić za każdym razem ale najlepsze jest to, że kiedy oboje ze sobą rozmawiają, to poczucie bliskości między nimi naprawia każde cierpienie zadane przez życie. Te drobne wybawienia od bólu jednoczą ich oraz dzielą w chwilach kłótni między nimi. Mają na siebie ogromny wpływ którego nie ma nikt inny na żadne z nich. Zawszę będą oddani sobie na zawsze mimo że to nie jest namacalne. Ona należy do niego a on do niej. Ich dusze oraz ciała wraz z sercami należą do siebie gdzie będące razem tworzą harmonię. Lecz ona nigdy się nie poddaje i nadal próbuje zakończyć tą klątwę na nich zesłaną by w końcu odnaleźli szczęście w sobie nawzajem. Miłość ta ich wykańcza za każdym razem ale owocem tego cierpienia będzie najsilniejsza miłość na zawsze.

1

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Roozie
Użytkownik - Roozie

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-03-07 17:41:43