Ksiêga Rodzaju 41,27-29

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

"Siedem krów chudych i szpetnych, które wysz³y za tamtymi, to siedem lat, a siedem k³osów pustych i wysuszonych przez wiatr wschodni, to siedem lat g³odu" Czyli siedem, jak sze¶æ dni stwarzania przez Boga Wszechmog±cego, krów - rodzaj informacji chudych, bez obfito¶ci wszelkich rodzajów informacji i szpetnych, bez piêknego dnia siódmego z obfito¶ci± wszelkich rodzajów informacji, dzieñ szabatu - sobota odpoczynek dla zdrowia naszego, które wysz³y za tamtymi, których by³o siedem pierwszych krów t³ustych i piêknych, jak sze¶æ dni stwarzania przez Boga Wszechmog±cego w obfito¶ci wszelkich rodzajów informacji i piêkny dzieñ siódmy z obfito¶ci± wszelkich rodzajów informacji, dzieñ szabatu - sobota odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) To siedem cyklicznych lat lunarnych wed³ug miesi±ca synodycznego i syderycznego, a siedem jak sze¶æ dni stwarzania przez Boga Wszechmog±cego, k³osów - rodzaj informacji pustych bez nasienia, bez informacji o ca³o¶ci rodzaju informacji, jak pierwszy dzieñ tygodnia (niedziela) nie do odpoczynku dla zdrowia naszego, pierwszy dzieñ stwarzania przez Boga Wszechmog±cego. Bez ca³o¶ci sze¶ciu dni stwarzania przez Boga Wszechmog±cego piêknych i pe³nych rodzajów informacji i dzieñ siódmy piêkny i pe³ny rodzajów informacji, dzieñ szabatu - sobota odpoczynek dla zdrowia naszego, i wysuszonych przez wiatr, wirowa forma energii do wysuszania nadmiaru wody - rodzaj informacji, wschodni, sk±d rozchodzi siê po ziemi, to siedem cyklicznych lat lunarnych wed³ug miesi±ca synodycznego i syderycznego, g³odu, brak produktów z rodzajów informacji "To mia³em na my¶li, gdy powiedzia³em faraonowi, ¿e Bóg oznajmi³ faraonowi, co zamierza uczyniæ" Czyli to mia³ my¶li od Boga Wszechmog±cego, najwy¿sze czêstotliwo¶ci wibracji - no¶niki informacji my¶li Boga Wszechmog±cego, gdy powiedzia³em: s³owo, d¼wiêk, wibracja - no¶nik mowy s³ów, ¿e Bóg Wszechmog±cy oznajmi³ faraonowi przez Józefa, syna Jakuba, co zamierza uczyniæ faraonowi w przysz³o¶ci "Nadejdzie teraz siedem lat wielkiej obfito¶ci w ca³ej ziemi egipskiej" Czyli nadejdzie teraz siedem lat lunarnych wed³ug miesi±ca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfito¶ci produktów z rodzajów informacji w ca³ej ziemi egipskiej, kraju plemienia Chawili, syna Kusza przeklêtych potomków Chama (Rdz 41,27-29)

1

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
U¿ytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44