Miłość - Pojęcie Względne

Autor: Maniek
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

 

Miłość – pojęcie względne

Pewnego dnia Rasen skończył Szkołę Podstawową i poszedł do Gimnazjum. W wakacje dowiedział się ,że będzie chodził z Bliszko , Dakenem oraz z Glolei i wieloma innymi. Bliszko i Dakena nie znał ,ale z Glolei chodził dawno temu do podstawówki. Nadszedł 1 września i poszedł do Gimnazjum. Bał się, że nie będzie tam pasował, jednak znalazł wielu przyjaciół. Nie obchodziło go to, ponieważ kiedy zobaczył Glolei coś go tknęło. Poczuł się dziwnie, serce mu waliło i zadawał sobie pytanie”Czy to miłość? Czy to ta jedyna?”.Rasen czuł, że musi działać szybko jeśli chce liczyć na odwzajemnioną miłość. Myślał jak jej powiedzieć tak by się domyśliła, ale tylko ona. Nie jest on człowiekiem odważnym, który może mówić o swoich uczuciach. I stało się. Zauważył, że siedzi sama. Była smutna więc Rasen chciał ją pocieszyć. Okazało się, że to nic poważnego,a jak Rasen odchodził Glolei uśmiechnęła się do niego. Wydawała się wtedy jeszcze piękniejsza. Rasen postanowił,że kiedyś się ujawni, ale jeszcze nie jest gotowy. Jednak Rasen bał się, że Glolei

dowie się od kogoś innego niż od niego o jego uczuciach do niej. Pewnego dnia poszedł do Dakena, by pograć z nim na kompie. Gdy go odprowadzał bardzo się zagadali .Daken domyślił się co Rasen czuje do Glolei. Na szczęście chciał pomóc Rasenowi w zdobyciu Glolei. Powiedział, że zauważył jak ona patrzy się na niego. Rasen się ucieszył, ale była też zła wiadomość. Daken tak jak Rasen domyśla się, że Bliszko też może coś czuć do Glolei. Kolejny dzień miał być dla Rasena wyjątkowy. Miał porozmawiać z Bliszkiem. Musiał wybrać między miłością , a przyjaźnią. Do końca nie był przekonany. Następnego dnia zawołał Bliszka i zaczęli rozmawiać. Okazało się ,że on też domyślił się o jego miłości do Glolei. Na szczęście okazało się ,że oni nie są razem. Rasen był szczęśliwy i doszedł do wniosku ,że nie musi się spieszyć z powiedzeniem Glolei prawdy. Niebawem zbliżało się Boże Narodzenie. Dla Rasena była to dobra okazja ,aby wyjawić Glolei prawdę. Niestety ten czas szybko zleciał ,a Rasen nic nie zaplanował. Na Wigilii klasowej życzył jej ”chłopaka, który będzie jej wart,ponieważ niewielu jest takich.”Mimo, że sam marzył o wspólnej przyszłości z Glolei, wciąż miał wątpliwości, czy ona go zechce. W międzyczasie dowiedział się czemu Daken jest taki pomocny. Okazało się,że kiedyś Glolei go upokorzyła i teraz Daken chce się na niej zemścić. Oczywiście Rasenowi się to nie spodobało. W tej wrogiej atmosferze pożegnali się, ponieważ właśnie zaczynały się ferie. Smucił się ponieważ nie widział Glolei. Miał za to czas domyślenia. Wiedział już,że nie będzie dawać znaków, tylko powie jej wprost co do niej czuje. Nudząc się pisał z Bliszko. Wpadł on na pomysł, aby Rasen napisał do Glolei. Niestety ona nie odpisywała. a on był zawiedziony, ale nie miał czasu o tym myśleć, ponieważ zbierał się na odwagę, aby powiedzieć Glolei prawdę. Po feriach Rasen był już gotowy, aby wyznać jej prawdę. Najpierw jednak chciał wyjaśnić coś z Dakenem. Okazało się, że pogodził się z Glolei. Rasen nie rozumiał do końca jak ona upokorzyła Dakena, ale sprawa jest już zamknięta. Chciał jakoś nawiązać z nią kontakt zauważył, że słabo serwuje więc zaczął ją trochę uczyć. Pomyślał, że spróbuje do niej napisać jeszcze raz i tym razem powie jej prawdę. Jednak ona mu nie odpisywała.

Jednak kiedy napisał o siatkówce, ona zapytała kim jest. Po chwili nawiązali kontakt. Powiedziała,że nic ją nie łączy z Bliszkiem. Jednak kiedy wspomniał o tym, że upokorzyła Dakena ona odpowiedziała, że tak nie było. Kiedy chciał wyznać prawdę,Glolei śpieszyła się i przestali pisać. Rasen postanowił nazajutrz porozmawiać z Dakenem i powiedzieć jej prawdę. Poprosił kumpla aby powiedział jej, że ktoś chce by przyszła po lekcjach na boisko. Rasen był szczęśliwy, że się zgodziła, ale musiał jeszcze porozmawiać z Dakenem. Okazało się, że chciał być kiedyś z Glolei,ale ona go odrzuciła. Był wściekły i chciał się zemścić. Pomyślał, że pomoże Rasenowi być z Glolei, bo wtedy łatwiej będzie mu ją upokorzyć.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Maniek
Użytkownik - Maniek

O sobie samym: Spokojny człowiek co pisze wiersze i opowiadania gdy mu się nudzi :) .
Ostatnio widziany: 2009-08-05 20:41:45