Niebo z marzeniami

Autor: Tryptyk
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Patrząc w zachmurzone niebo w poszukiwaniu porozrzucanych gwiazd czuję dziś strach. Dawno nie odważyłem się sięgać wzrokiem marzeń. Dziwne jest to życie, - pragnę unosić się ponad dachy przeciętności zamieszkane przez przygaszonych ludzi, nie mających nadziei na lepsze jutro ...i ja jej nie mam, zatraciłem się pomiędzy myślami i zabijanymi marzeniami. Mam ich kilka, zabijane kiedyś dziś odżywają jak kwiaty na wiosnę ...jedno, drugie, trzecie ...buduję świat marzeń, w którym można znaleźć błogie zatracenie, którego nie chcę pragnąc jednocześnie. Chcę czuć wolność każdej chwili, na twarzy padające krople deszczu a pod ramionami wiejący wiatr. Pragnę unieść się w przestworza ...a przecież to zwykłe słowa - marzenia zatopione gdzieś w moim spojrzeniu utkwionym w nocnym niebie, obserwując gwiazdy.

Będąc dzieckiem marzymy, snujemy piękne plany, kreujemy niedostrzegalne jeszcze światy, które mają być naszym udziałem ...rozczarowanie przchodzi dopiero później, gdy podnosimy się z marzeń, otrzepując je jak kurz. Mamy do wyboru - życie, lub nierealne światy. Otrzepując kurz zabijanych marzeń wkraczamy w dorosłe życie ...już nie mamy marzeń, ...cele do których dążymy rzadko są naszymi celami, głównie to cele kogoś tam - wysoko nad nami, tego samozwańczego boga kreującego nasze życie. ...czasami marzenia zastępują rzeczywistość. ...a ja pragnę inaczej - przez marzenia przejść do realnego świata, wywarzyć do nieba wielkie drzwi, uparcie dążyć ...i zdobyć, wygrać ...utwierdzić się w przekonaniu, że żyję, że jestem i potrafię ...

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Tryptyk
Użytkownik - Tryptyk

O sobie samym: Mnie nie ma. Ja nie istnieję. Duszy szukaj w pisanym słowie.
Ostatnio widziany: 2015-04-19 00:26:00