OJCIEC

Autor: ARO480
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Chłopiec  siedzi  przy  naftowej  lampie.  Czeka   na  ojca  który   niedługo  wróci  i  zapewne  mu  coś  przyniesie. Strasznie  sie  niepokoi  o  niego. Po  pół   godziny  przychodzi   starszy   człowiek   z   piwem  w  ręku, siada   na   łużku.   Mały  jest  strasznie  wystraszony    siedzi  przy  oknie   na  taborecie   i  nawet  się  nie odzywa.

-Jak  tam  było w  szkole?- pyta ojciec

Dobrze tato. A  co  ci  się  stało?-Mały  patrzy  na  niego  i   czeka  na  odpowiedż. Ojciec   ściąga koszulę  i  pokazuje  mu  ranę  .  Mały  Franek   nie  wie  co  powiedziec  .

-Nie   martw  sie ja  nie  umrę  to  tylko  zadrapanie,  idę spać. 

-Ja  tagże  tato.   Niedługo potem  oby  dwaj  spią jak  susły.  Małemu  sie  sni  co mogło  sie  wydarzyc.  Widzi    faceta  który  bije   jego    ojca   jakims   kijem.W    koncu   smiertelnie   wystraszony   sie   budz.  Idzie  po  szklankę  wody  a  po  wypiciu    wraca  do   posłania.  Tym   razem   snią   mu  sie  rodzice  którzy  są   szczęśliwi   i  sie   kochaja.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ARO480
Użytkownik - ARO480

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2009-06-11 16:07:36