Opowiadanie o logice.

Autor: Conoo
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jeśli się rozłozysz to i tak nikt tego nie zauważy. Kiedy sięzamyślisz z głupią miną wszyscy cię otoczą i spytają co siestało. Gdy odpowiesz, że nic- nie uwierzą. Nic nie mówiąc (nie chcąc skłamać) tylko rozjuszysz stado. Jeżeli zaczniesz organizować czas w 2 osoby wiadomo, że zostaniesz z tym sam. Próbując być miłym i pomocnym nie otrzymasz nic w zamian. Będąc neutralnym jeszcze bardziej się pogrążysz. Nawet proste pojęcie - wolność. Jesteśmy wolni, ale żeby NA PRAWDĘ być wolnym należy wybierać dobro, bo przecież wolność to możliwość wyboru. Natomiast dobro- czym ono jest? Moim zdaniem to coś co w danej chwili jest dla danej osoby korzystne, pożyteczne, sprzyjające i przyjemne. Druga osoba może na tym ucierpieć ale w takim razie czy jest to jednak zło? Teoretycznie to dzięki sumieniu możemy rozpoznać dobro. Niestety sumienie każdego człowieka różni się nieco od innych.

Zycie- logiczne prawda?

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Conoo
Użytkownik - Conoo

O sobie samym: Ludzie twierdzą, że jestem złośliwa, samolubna, zbyt gadatliwa, bardzo towarzyska. ile z tego prawdy? sama nie wiem.
Ostatnio widziany: 2015-09-27 17:34:05