smutno mi... (cd do ''taki ktoś...'')

Autor: zielona-trawka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Smutno mi, ponieważ ON już się do mnie nie odzywa. Jego telefon jest niedostępny, milczy i nie odpowiada. Zostawił mnie? Niewiem, nie mam pojęcia co sie stało? Myślę, czy nie zrobiłam czegoś źle?, czy to moja wina, że juz nie rozmawiamy. A może ON nie chce? Może jest chory? Coś się stało i nie może. Tak też myślałam i tego sie najbardziej bałam, że jak jemu coś się stanie to koniec naszej ''znajomości''. ON ma przynajmniej mój adres, a ja nic poza tym numerem, który jest niedostepny. Nic. Teraz zostaje mi jedynie czekać i mieć nadzieje, że jeszcze zadzwoni i porozmawiamy jak dawniej, jak starzy dobrzy przyjaciele. Tęsknię i ... Tęsknię za jego głosem i smutno mi. Płakać chcę, bo łzy pomagają przetrwać te chwile samotności, ale nie potrafię. Taki ktoś znikł??? Czy tylko sie ukrywa? Czy to już koniec? ...nie potrafię przestać myśleć o NIM. (chyba GO kocham...)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zielona-trawka
Użytkownik - zielona-trawka

O sobie samym: Zycie jest krótkie i piękne, żyć pełnią życia:-)
Ostatnio widziany: 2012-05-30 14:14:00