Walka o miłość cz.2

Autor: Niewiadome
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-No i jak tam twoje nowe tenisówki?-spytała Daria rozpakowując kanapkę ze sreberka.

-Sama oceń-wskazała na tenisówki, które miała na stopach. Daria zrobiła zdziwioną minę.

-Przecież to te same-stwierdziła gryząc kanapkę.Z krakowską, ohyda- pomyślała.

-Wiem i to jest najlepsze- odrzekła Klara- a w ogóle jak tam na twoim ''spotkaniu''?

- To po co kupowałaś nowe? Kobieto ty nie rozumiesz znaczenia zakupów- Daria udała, że nie usłyszała pytania.

- Tamte miały cztery lata! Były obdarte i w ogóle. No, to jak tam było?- spytała znowu, dociekając się odpowiedzi.

-Tak, możliwe, że były zniszczone, ale mogłaś kupić sobie jakieś lepsze i- popatrzyła z odrazą na buty koleżanki- I bardziej modne, rozumiesz? Och, musisz się wiele nauczyć.

Klara popatrzyła na nią krzywo.

- Mało mnie obchodzi twoje zdanie. No, to wreszcie może opowiesz mi o spotkaniu?- nie dawała za wygraną.

-Ach wiesz, normalne, nudne rodzinne spotkanie. Babcie, ciotki i tak dalej- jej twarz oblał rumieniec, co działo się zawsze kiedy Daria skłamała.

- Ach tak? I dlatego szykowałaś się na to spotkanie, tak jak na randkę?- przyjaciółka przejrzała ją w mig.

Daria odgryzła wielki kawałek kanapki mając nadzieję, że w czasie gdy ona będzie przeżuwać zdoła wymyślić jakąś wymówkę. 

Klara podniosła brwi, wyczekując na odpowiedź. Wreszcie powiedziała:

- Daria! No powiedz mi! No kurcze... no jestem twoją przyjaciółką tak? Wiadomo, że kłamiesz! No... czy w twoim życiu pojawił się ktoś ważniejszy?- spytała, próbując, żeby jej głos brzmiał troskliwie.

- Nie, nie pojawił!-zaprzeczyła Daria - A nawet gdyby, to nie twoja sprawa. Może powinnaś zająć się swoim brzuszkiem zamiast mieszać się w kogoś prywatne życie?

Klara nie spodziewała się takiej reakcji. 

- Przecież mówimy sobie o wszystkim... a z resztą... jak nie chcesz to nie mów. Nara desko!- pożegnała się i poszła w kierunku sali gimnastycznej.

Daria popatrzyła za odchodzącą przyjaciółką. Wzruszyła ramionami i wzięła kolejny kęs kanapki.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Niewiadome
Użytkownik - Niewiadome

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-12-26 14:21:30