Wieczorny sabat czarownic

Autor: Leila
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

     Wspó³czesne Bia³og³owe odesz³y od tradycyjnych andrzejkowych zwyczajów. Mo¿e nie tak zupe³nie do koñca, ale jednak. Niektóre zosta³y troszkê ulepszone i unowocze¶nione, by pasowaæ do g³o¶nej klubowej muzyki, sk±pych kreacji oraz wymy¶lnego makija¿u. Inne w ogóle pominiêto. Zacisze domowe zosta³o zamienione na wnêtrze obleczone neonowym blaskiem i t³umem innych podekscytowanych kobiet oraz mê¿czyzn, a emocjonuj±ca celebracja wró¿b na nocny rajd po mie¶cie.  Przecie¿, to taki wa¿ny wieczór. Jedyny w swoim rodzaju. Niepowtarzalny.  Przygotowania poch³onê³y sporo czas, ale równie¿ nadszarpnê³y bud¿et. Niewa¿ne, bo dzisiaj mo¿e siê zdarzyæ wszystko. Absolutnie wszystko, wiêc miejmy siê na baczno¶ci i ostro¿nie wypowiadajmy ¿yczenia.

Herbaciane fusy

Bia³a porcelanowa fili¿anka i ciep³y p³yn kojarz±cy siê z bujanym fotelem lub bamboszkami jest mocno passe. Doskona³ym substytutem okaza³ siê w¶ciek³y pies! Dziewczyny po opró¿nieniu kilku kolejek mog± ¶wietnie siê bawiæ z odczytywania przysz³o¶ci, nie tylko w³asnej, z pieprzu zamiast nisko procentowej, babcinej herbatki.

Klucz do mojego serca

Lanie wosku jest najbardziej popularn±, mocno oklepan± andrzejkow± zabaw±. Warto nadaæ jej powiew ¶wie¿o¶ci. Po, co tworzyæ skomplikowane wzory na ch³odnej tafli wody… Je¿eli mo¿emy t± sam± kreacjê powtórzyæ na ciep³ym ciele partnera, z którego oczu od razu wyczytamy dalsz± przysz³o¶æ.

Przeznaczenie wypisanie na d³oni

Interesuj±c± rozrywk± mo¿e siê okazaæ odwiedzenie wró¿ki, która za niewielk± op³at± rozszyfruje nasze linie papilarne i wyja¶ni, co dalej nas czeka. Podobno du¿y kciuk mê¿czyzny oznacza, i¿ jest on niezwykle zmys³owy i hojnie obdarzony przez naturê, a ilo¶æ pionowych kresek miêdzy ¶rodkowym i serdecznym palcem symbolizuje liczbê potomstwa…

Czyja szpilka pierwsza dotknie progu?

Ta pozycja zosta³a wykre¶lona z listy atrakcji z powodu braku chêtnych do zam±¿pój¶cia. M³odo¶æ oraz liczne uroki ¿ycia nie bêd± stracone na rzecz ma³¿eñskiego kieratu. A na pewno jeszcze nie teraz.

Igie³ka bêd±ca drogowskazem

 Nie ma najmniejszego sensu przek³uwaæ papierowego serduszka, by dowiedzieæ siê, jakie imiê nosiæ bêdzie przysz³y narzeczony. Du¿o zabawniejsze i bardziej ekscytuj±ce jest zaczepiæ realnego Adonisa, zatañczyæ z nim oraz poflirtowaæ a dopiero na po¿egnanie mimochodem zapytaæ, jak siê nazywa?

Król Kier

Najprostszym wariantem jest u¿ycie samych kart z figurami. 12 figur w ca³ej tali odpowiada ilo¶ci miesiêcy solarnych. Wystarczy potasowaæ je i roz³o¿yæ, by dowiedzieæ siê jakie osoby wywr± na ciebie najwiêkszy wp³yw podczas nadchodz±cych miesiêcy.

Symbolika kolorów nie jest bez znaczenia. Karty czerwone wskazuj± na aktywne dzia³ania i ¶wiadome decyzje, za to karty czarne na pod¶wiadome uczucia, d±¿enia oraz emocje, jakie nami kieruj±.  Aby szybko uzyskaæ odpowied¼ na nurtuj±ce pytanie roz³ó¿ 3 karty. Przewaga jednego z kolorów podpowie ci, co powinna¶ zrobiæ.

Cztery kolory kart kojarzone s± z czterema porami roku lub z czterema ¿ywio³ami. Karo to wiosna i ¶wie¿e powietrze. Kier to lato i buzuj±cy ogieñ. Trefl to jesieñ i ¿yciodajna woda. Pik to zima i cierpliwa ziemia. Zapamiêtaj pory roku odpowiadaj±ce kartom, a podczas wró¿enia ³atwiej znajdziesz odpowied¼ na pytanie kiedy wró¿ba siê zi¶ci.

Figura w kolorze Kier wskazuje na osobê o kasztanowych w³osach i serdecznym usposobieniu. Jej oczy s± niebieskie lub piwne. Król Kier oznacza twojego ukochanego lub mê¿czyznê, który chêtnie udzieli ci wsparcia.

 

… Uwaga!  Oby¶my tylko nie nawa¿yli sobie zbyt du¿o wosku…

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Leila
U¿ytkownik - Leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18