wizytówka...

Autor: zielona-trawka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Każdy napotkany człowiek pokazuje nam swoją wizytówkę, jest albo odpowiednio przygotowana dla publicznosci, lub też człowiek nie przywiązuje do niej szczególnej wagi. Wizytówka moja, czy twoja, jaka jest? Zastanawiałeś sie nad tym, co pokazujesz, jak wygladasz kiedy obok idzie drugi człek? Czy jest mi w zielonym, różowym, żółtym kolorze do twarzy?Hmmm??? Czasami nad tym sie zastanawiam i nigdy do końca nie wiem, czy jest ok, czy jak ktos na mnie spojży to sie przestraszy czy zaciekawi? ... ciekawe jak ty byś mnie ocenił? Oceniamy kiedy spogladamy na drugiego, zaraz myslimy jaki ON ONA jest, czy to co widzimy oddaje dusze tej osoby, czy to tylko kamuflarz? ... lubie patrzeć przed siebie i na ludzi, którzy są obok, ale najwiecej to oczy ukazują... Moje są otwarte(serio) i prawie wszyscy potrafią od razu powiedzieć wiele o mnie, nie wiem jak oni to robią , jak moje oczy tyle zdradzaja, czasem to nawet dobrze, od razu wiesz jaki jest. Wizytówka- każda jest inna i każda cos ukrywa, chowa. Czy ty też cos masz co ja od razu odgadnę? czy masz oczy otwarte, takie które uśmiechaja się, czy smucą? uśmiecham się i ..... (komentarze mile widziane, jeśli jest co komentować:-))

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zielona-trawka
Użytkownik - zielona-trawka

O sobie samym: Zycie jest krótkie i piękne, żyć pełnią życia:-)
Ostatnio widziany: 2012-05-30 14:14:00