Za xs oN

Autor: YomoDeus
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Na skraju Świata, światełko zanika ginie wśrod Drzew, niknie znika, u bram Zaxsonu, coś się porusza Strażnik Pendeoon, już tam wyrusza, widzi postać siedzącą u bramy, podchodzi bliżej, przygotowany, ubezpieczony, uzbrojony, jednak przystanoł nieco zdziwiony, spogląda na człeka jakby ledwie zywy, co to kto to uchh co to za dziwy .... Nie ma jego twarzy, nie ma głosu mowy w milczeniu u bram zaxsonu siedzi długi habit opadający ku ziemi dłonie złożone na kawałku miedzi kim jesteś pyta ... słowo uf padło Jam PendeLoon xs strażnik Zaxsonu w piach niczym kamien opadło głucha cisza odpowiedź nie miła nikomu Czy wiesz gdzie jesteś, gdzie zawędrowałeś co za bramami się znajduje człowieku odezwij się ... slyszysz mnie dobrze sie czujesz! ''' ...znasz Deogate xs Pani Podziemi stary głos wydostał się się spod kaptura niech poo o o d ą ża do krainy Essei i złoży modlitwy u jej podnuża Ja a a obiecałem zę wruce tutaj niosąc pieśń chwały ...i zadowolenia nie doczekam jednak chwili gdy rOza! ...doczeka wyzwolenie !SO TU US ! Kaoli bramy do gory! o Panie witaj ! wybacz ! ma durna głowa mała nie umieraj wstawaj o ojcze całe wieki na ciebie czekałą !So Tu Us! zaprowadze cię do niej wody kaoli wezwij Druinnne ! ona pomoże nie możesz teraz odejść ojcze. nie mozesz .... ''' Nadeszłą cicho Pani Ciemnosci w długiej czarnej sukni bez uprzedzenia, pełna troski, miłosci, zabrałą ze sobą cząstke milczenia nie ma jego mowy niema jego duszy So Tu Us po drugie stronie swiata! -W zaxsonie smutek po smierci Ojca zaloba i pustka po smierci Brata... cdn ... =)

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
YomoDeus
Użytkownik - YomoDeus

O sobie samym: xs
Ostatnio widziany: 2018-12-17 05:51:30