Forum

Wątek - Izabela Szolc odpowiada na pytania czytelników
← powrót

Kto Post
iszolc
Avatar użytkownika - iszolc
2013-05-22 19:26:35

DO: blebelebe Jeśli będą- takie jest życie.:) 1. Nie mam pojęcia. Nie lubię oglądać swoich zdjęć. 2. Nie. Ale ja jestem kompletnie niemuzykalna. Mój mąż poderwał mnie śpiewając "Kreona" Kory :). I proszę nie rozumieć tego opatrznie. Lubię ten kawałek. 3. Zbyt mocno się wyciszam. Choć w sercu mam lat 17. Aczkolwiek moja mama powtarza, że urodziłam się mając lat sto, a z każdym rokiem młodnieje. 100- 34? 4.Nie wiem. 5. Nie. Sny nie mają konstrukcji, powieści muszą ją mieć. 6.Od dziecka mam kłopot z autorytetami... Pozdrawiam!
iszolc
Avatar użytkownika - iszolc
2013-05-22 19:27:46

Przerwa na kawę i papierosa!
blebelebe
Avatar użytkownika - blebelebe
2013-05-22 20:29:21

Kawę i papierosa? Czy są to Pani nałogi, czy małe przyjemności? I jeszcze jedno: czy napisałaby Pani książkę specjalnie na życzenie czytelniczki? Hm, no dobrze i ostatnie. Moja mama uwielbia kryminały delikatnie zalatujące horrorem. Czy poleciłaby jej Pani "Martwy punkt"?
Reklama
Avatar usuniętego użytkownika
biedro_nka
Avatar użytkownika - biedro_nka
2013-05-22 21:07:28

Witam serdecznie :) - Pani bibliografia jest bardzo obszerna, co lepiej się Pani pisze opowiadania czy książki? - Czy napisała Pani opowiadanie, ale czując "niedosyt", chęć dopowiedzenia, rozwinięcia - przemieniła je Pani w powieść? - Jakie ma pani Pasje ( poza pisaniem oczywiście ) i gdyby musiała Pani wybrać tę jedną jedyną co by to było? - Co Pani czuła pisząc "Żonę rzeźnika"? Karl Denke żył, istniał, naprawdę zabijał, naprawdę był kanibalem... Spodziewałam się więc, że będzie to krwawa historia, a przeglądając recenzje przekonałam się, że jest inaczej. Czytając nie myślimy o ofiarach, jak to możliwe??? - Czy pisząc wczuwa się Pani w bohaterów? Żyje ich życiem i czuje to co oni? oj mam jeszcze dużo pytań, ale jeszcze wiele dni przed nami więc nie zamęczam więcej;) dobrej nocy ;)
benioff