Love in the saddle 22

Autor: InezStanley
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Spojrzałam błagalnie na pielęgniarkę, która w mgnieniu oka znalazła się tuż obok z nerką, do której w tej sekundzie znów wyprówałam sobie flaki.

 Po kwadransie katorg z moim żołądkiem, udało mi się położyć na chwilę by zbadał mnie lekarz, oznajmił, że wszysko w porządku i zalecił badania głowy.Uznał,że jeśli mnie boli . To powinny być zrobiene natychmiast. Potem siostra, która przyprowadziła tego lekarza w asyscie innej pielęgniarki, odcewnikowała mnie i zabrała pod prysznic, którego strasznie mi brakowało. Nawet smej udało mi się skorzystać z ubikacji. Po kolejnych piętnastu minutach, które spędziłam na badaniu głowy. Wreszcie wróciłam do swojej sali.

Gdy tylko pielęgniarka otworzyła drzwi, moim oczom ukazał się piękny widok. Cały pokój był wypełniony różami w odcieniu wina. Było ich tak duże, że nie potrafiłam ich wszystkich zliczyć. No coś pięknego. A przy oknie ujrzałam nie kogo innego, jak mojego ukochanego. 

Pielęgniarka podwiozła mnie do łózka, a w  następnej chwili James obrócił się w naszą stronę i sama chciałam się na niego wdrapać, ale zachwiałam się . Upadła bym gdyby nie silne i opiekuńcze ramiona Jamesa.

- Aniele- szepcze czule i delikatnie kładzie mnie na łóżku, a pielęgniarka w tym czasie opuszcza salę. James usiadł obok mnie i objął mnie ramionami, a ja się wtuliłam w jego tors i wdychałam jego cudny zapach. Zostajemy sami. Ja i James.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
InezStanley
Użytkownik - InezStanley

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-06-15 17:21:13