Siedem ogrodów - antologia miłości niechcianej

Autor: Serena1975
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jestem blisko ciebie, wyjdziesz na szybkie piwko do „Jabłusz­ka”.

Jasne, będę za dziesięć minut – przytaknąłem i wstałem od stołu, szybko myjąc po sobie talerz. Marek widząc, że zbieram się do wyjścia, krzyknął za mną do korytarza.

Idziesz z nami dzisiaj na piwo, czy znowu przepadniesz? Umówiłem się z Rafałem na dziewiętnastą.

Idę z Jurkiem do Zbyszka, wrócę za godzinę – odparłem.

Jabłuszko” była to maleńka osiedlowa, sezonowa knajp­ka w parku, prowadzona przez naszego wspólnego kolegę. Wła­ściwie był to przerobiony drewniany domek kempingowy, oto­czony sympatycznym drewnianym płotkiem i mieszczący na swojej małej posesji pięć stoliczków z ławeczkami. Wpadaliśmy tam czasami na małe piwko i pogaduchy. Jurek siedział już pod parasolem przy drewnianym, składanym stoliku, a w ręku trzy­mał plastikowy kubek z piwem. Za barem wystawionym na ze­wnątrz, stał barczysty, wysportowany facet ze starannie przy­strzyżoną, lekko siwiejącą brodą, ubrany w biały T-shirt i prze­pasany zielonym fartuchem. Przywitałem się z nim.

Siemka Zbysiu, daj małe piwko – poprosiłem i poczłapałem do Jurka.

Fajnie, że zadzwoniłeś, mam gęstą atmosferę w domu – uśmiechnąłem się.

Pogryzłeś się z Markiem?

Taa. Przejdzie mu za chwilę. Moja wina – mruknąłem. – A co tam słychać u was?

Ok. Bardziej mnie interesuje co u ciebie. Nie dzwoniłeś, więc przyjechałem.

Sorry, nie było kiedy. Co u mnie? Nic, na tyle pozytywnego, by się tym pochwalić. Ostatnio mam same czarne koty na drodze – powiedziałem, upijając łyk piwa. Nie było bardzo wyszukane, ale przynajmniej zimne.

Co z tą dziewczyną?

No co mogło być? Zgodnie z przewidywaniami, posłała mnie na drzewo – wskazałem wymownie na swoją szyję, gdzie bladł już nieszczęsny siniak po zębach jadowych Iwony. – Poza tym, przespałem się z kobietą, z którą nie powinienem był się prze­spać i cholernie mi z tym niewygodnie – mimowolnie spojrza­łem na bransoletę, którą dziś rano założyłem, jadąc do pracy.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Serena1975
Użytkownik - Serena1975

O sobie samym: Piszę od wielu lat, ale dopiero teraz znalazłam w sobie odwagę by opublikować swoje wiersze i zaowocowało to tomikiem wierszy, wydanym nakładem Radwana.http://www.youtube.com/watch?v=dJ3lxK9hs9U
Ostatnio widziany: 2016-04-25 20:42:51