Tajemnica Melanie cz.2

Autor: niia11
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Rozdział 2

Podniosłam się na rekach i oparłam się plecami o pień drzewa. Zdjęłam toczek i przejechałam palcami z tyłu głowy.

- Ałuu… - szepnęłam – chyba nabiłam sobie porządnego guza.

Powiedziałam sama do siebie i spojrzałam w górę zbocza. Nie było tam klaczy, to jasne, że nie wróci. I czego się tak wystraszyła? Wstałam na nogi, otrzepałam się z trawy i ziemi. Już miałam iść, ale coś mnie zatrzymało. Odwróciłam się w stronę lasu, czułam jakby niewidzialna dłoń trzymałam mnie za włosy i ciągnęła do rzeki. Krzyknęłam ze strachu. Wtedy poleciałam do przodu i upadłam na ziemię. Spojrzałam za siebie, ale nic nie zobaczyłam. Pewnie sobie coś ubzdurałam i ponownie wstałam. Wtedy usłyszałam jak ktoś mnie woła.

- Melanie! – Spojrzałam w stronę zbocza. W moją stronę galopował Dean na Embryku i koło niego biegła Rosa.  Zaczęłam iść w ich kierunku, odwróciłam jeszcze na chwilę wzrok w stronę lasu ale ponownie nic nie zauważyłam.

- Co Ci się stało ?! – Powiedział Dean, mój starszy brat, gdy przybył do mnie. – Wystraszyłem się gdy zobaczyłem jak Rosa wraca przestraszona do stajni i to bez Ciebie. Rżała jak oszalała. Nie wiedziałem jak ją uspokoić. Ale cudem mi się udało.  A tak właściwie to co sie stało ? – spojrzał na mnie.

- W pewnym momencie Rosa, się czegoś przestraszyła, zaczęła galopować w stronę stajni. Straciłam nad nią kontrolę nie wiedziałam co mam robić, bo nigdy się tak nie zachowywała. Nogi wypadły mi ze strzemion i zauważyłam że Rosa biegnie prosto na to przewalone drzewo i jak przeskakiwała walnęłam głową o jej szyję i spadłam z niej. Ale nadal trzymałam się wodzy i w końcu się puściłam i poturlałam się aż tutaj do drzewa i walnęłam się o pień. Boli jak nie wiem co. – przyłożyłam dłoń do rosnącego mi z tyłu głowy guza.

- Tobie od urodzenia towarzyszyły różne dziwne rzeczy. A teraz leć po toczek – uśmiechnął się do mnie i kiwnął głową w stronę drzewa.

Pobiegłam w tamtą stronę, wzięłam toczek z ziemi i wyczyściłam go. Po czym odwróciłam się do Deana, postawiłam krok do przodu i wtedy usłyszałam coś.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
niia11
Użytkownik - niia11

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2022-10-24 15:42:49