Recenzja książki: Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Recenzuje: truskawka2

Tutoring to specyficzna relacja na linii nauczyciel – uczeń. Jest dopasowana indywidualnie do ucznia. Nauczyciel jest tu mistrzem, ale spotkania nie odbywają się na zasadzie „ja mam wiedzę – ty słuchasz i ją przyswajasz". Tutor ma przede wszystkim na uwadze rozwój wychowanka, który dzięki odpowiednio zadawanym pytaniom rozwija swój potencjał i pasje. Najważniejsza jest praca na indywidualnych sesjach, ale czasem włączane są spotkania w małych grupach, by ćwiczyć określone umiejętności.

Ideę tutoringu wprowadzono w polskich gimnazjach. Czy się sprawdziła?  Czy wszędzie przetrwała? Jak przebiegał eksperyment? Przed jakimi wyzwaniami stawali nauczyciele-tutorzy? Odpowiedzi szukajcie w książce. I nie zniechęcajcie się naukowym podtytułem (Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu) – temat jest naprawdę ciekawy i wart poznania.

dr Kalina Beluch

Kup książkę Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego

Sprawdzam ceny dla ciebie ...

Zobacz także

Zobacz opinie o książce Nauczyciel-tutor. Prakseologiczna rekonstrukcja tutoringu szkolnego
Recenzje miesiąca
Draka na Antypodach
Katarzyna Ryrych ;
Draka na Antypodach
Nawiedzone kolonie
Rafał Witek
Nawiedzone kolonie
Nigdy za ciebie nie wyjdę
Magdalena Krauze
Nigdy za ciebie nie wyjdę
Ulice
Anna Skowrońska
Ulice
Dolina szpiegów
Robert Michniewicz
Dolina szpiegów
Nowe życie Kariny
Marta Nowik
Nowe życie Kariny
Times New Romans
Julia Biel
Times New Romans
Formuła Elli
Agnieszka Rautman-Szczepańska ;
Formuła Elli
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy