CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Ocena: 0 (0 głosów)

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi: Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem? Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą? Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł: Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim. Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem. Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem. Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług. Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Informacje dodatkowe o CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2002-12-11
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371978642
Liczba stron: 192

więcej

Kup książkę CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami - opinie o książce

Inne książki autora
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie

* Jak zatrudniać właściwych pracowników w firmie? * Jak oddziaływać na pracownika, aby stał się lojalny wobec firmy? * Jak motywować pracownika...

Budowanie lojalności klientów
Agnieszka Dejnaka0
Okładka ksiązki - Budowanie lojalności klientów

Marketing partnerski w polskich firmach: skuteczne programy lojalnościowe na polskim rynku (VITAY, SMART, Premium Club) zarządzanie kluczowymi...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy