E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Ocena: 5 (1 głosów)
Książka "E-marketing" to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- dlaczego less is more?
- jak dbać o klienta w sieci?
- o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Marek Przystaś.

Informacje dodatkowe o E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2013-11-20
Kategoria: Popularnonaukowe
ISBN: 978-83-01-17449-1
Liczba stron: 464

więcej

Kup książkę E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - opinie o książce

Avatar użytkownika - silverraven
silverraven
Przeczytane:2014-06-30, Ocena: 5, Przeczytałam, Kultura/Popkultura i Media,
Inne książki autora
Słownik rosyjsko-polski, polsko-rosyjski z rozmówkami
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Słownik rosyjsko-polski, polsko-rosyjski z rozmówkami

Słownik rosyjsko-polski, polsko-rosyjski z rozmówkami jest jednym z serii słowników dwujęzycznych z rozmówkami. Słownik jest szczególnie polecany osobom...

Berlitz. Rozmówki niemieckie z przewodnikiem NIEMCY
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Berlitz. Rozmówki niemieckie z przewodnikiem NIEMCY

Rozmówki z przewodnikiem to wyjątkowe połączenie praktycznych rozmówek Berlitz z przewodnikiem po Niemczech.Wszystko, czego potrzebujesz, aby porozumieć...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy