Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka "Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane" została napisana z myślą o tych osobach, które tworząc we Flashu animacje, najczęściej korzystają z języka skryptowego, jakim jest ActionScript. Zawarty w niej materiał został dobrany tak, aby po jej przeczytaniu każdy mógł stworzyć dowolnie złożony pod względem programistycznym projekt animacji. Książka ta jest przeznaczona dla osób, które nie tylko znają dobrze Flasha MX, ale także potrafią korzystać z języka skryptowego, jakim jest ActionScript.

Ćwiczenia obejmują szeroki zakres zastosowania ActionScriptu. Dzięki nim, będziesz w stanie tworzyć zaawansowane gry we Flashu (także trójwymiarowe), a także wykorzystasz możliwości w zakresie transmisji strumieniowych i aplikacji interaktywnych typu czat. Jednym słowem -- staniesz się prawdziwym ekspertem Flasha.

Omówiono: Animację modelu 3D na podstawie danych zapisanych w pliku XML Tworzenie i animowanie postaci w grach Tworzenie plansz i edytorów plansz Wykrywanie kolizji w grach Tworzenie inteligentnych przeciwników Wykorzystywanie w grach praw fizyki Użycie Flash Communication Server MX do tworzenia transmisji wideo i aplikacji typu chat

Informacje dodatkowe o Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2003-05-14
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8373610448
Liczba stron: 156

więcej

Kup książkę Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane - opinie o książce

Inne książki autora
Smarty PHP. Leksykon kieszonkowy
Daniel Bargieł0
Okładka ksiązki - Smarty PHP. Leksykon kieszonkowy

Smarty to obiektowa biblioteka dla języka PHP służąca do tworzenia witryn internetowych z wykorzystaniem szablonów. Dzięki wbudowanemu systemowi buforowania...

Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne
Daniel Bargieł0
Okładka ksiązki - Flash ActionScript. Ćwiczenia praktyczne

ActionScript to wewnętrzny język programowania Flash'a, dzięki któremu jesteśmy w stanie kontrolować zachowanie animacji oraz zawartych w niej obiektów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Siemowit Zagubiony
Robert F. Barkowski ;
Siemowit Zagubiony
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy