Imagi-Nations & Borderless Media

Ocena: 0 (0 głosów)
"Imagi-Nations and Borderless Media" analyzes the impact of transnational television on the television and advertising industries in three regions - South Asia, Southeast Asia and Northeast Asia. Amos Owen begins by surveying the developments in the field between 1992 and 2001, with a view to identifying and classifying the major players, both channel providers and satellite platforms, and the corporate ownership links. Owen then places this in the context of globalization. He also introduces an innovative six-fold typology by which he analyzes government policies towards transnational television and the shifts that have taken place over the past decade in the three regions studied.

Informacje dodatkowe o Imagi-Nations & Borderless Media:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 978-0-7619-3395-3
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Imagi-Nations & Borderless Media

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Imagi-Nations & Borderless Media - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Upiór w moherze
Iwona Banach
Upiór w moherze
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Sprawa lorda Rosewortha
Małgorzata Starosta
Sprawa lorda Rosewortha
Szepty ciemności
Andrzej Pupin
Szepty ciemności
Gdzie słychać szepty
Kate Pearsall
Gdzie słychać szepty
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Katarzyna Ceklarz; Urszula Janicka-Krzywda
Góralskie czary. Leksykon magii Podtatrza i Beskidów Zachodnich
Zróbmy sobie szkołę
Mikołaj Marcela
Zróbmy sobie szkołę
Opowieści o kolorach
Nadine Debertolis
Opowieści o kolorach
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy