Joint Ventures Partnering Subcontracting

Ocena: 0 (0 głosów)

Oddajemy do rąk czytelników czwarty z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla wykładowców i studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów działających w szeroko pojętym sektorze budownictwa. Poświęcony jest problematyce organizowania wspólnych przedsięwzięć budowlano-inwestycyjnych, . realizowanych ze środków UE, informacji biznesowej oraz tworzenia konsorcjów firm budowlanych. Zawiera także przykładowe umowy pomiędzy stronami porozumień.

Informacje dodatkowe o Joint Ventures Partnering Subcontracting:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2008-11-05
Kategoria: Języki obce
ISBN: 9788375610161
Liczba stron: 127

więcej

Kup książkę Joint Ventures Partnering Subcontracting

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Joint Ventures Partnering Subcontracting - opinie o książce

Inne książki autora
Zbuduj ciało człowieka
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Zbuduj ciało człowieka

Zbuduj szkielet człowieka Niezwykła seria edukacyjnych książek, z których dziecko dowie się jak zbudowany jest człowiek i jak wyglądały dinozaury...

100 parków narodowych świata
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - 100 parków narodowych świata

Album zawiera wiele kolorowych zdjęć przedstawiających omawiane parki. Jest to przewodnik po parkach narodowych wszystkich kontynentów, w tym m.in. park:...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy