Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Ocena: 0 (0 głosów)
Marketing szeptany to bezprecedensowy podręcznik kreowania szumu medialnego. Nauczy cię: znajdować nowe, jeszcze wolne od zgiełku media reklamowe, dawać dziennikarzom historie na pierwszą stronę, kalkulować rzeczywiste koszty i zwrot z inwestycji w reklamę, operować tym, czym ludzie i media karmią się najchętniej: tabu, komizmem, skandalem, tworzyć kultowe marki, które zapiszą się w historii.

Informacje dodatkowe o Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-361040-04-0
Liczba stron: 272

więcej

Kup książkę Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktu - opinie o książce

Inne książki autora
Max Verstappen. Niepowstrzymany
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - Max Verstappen. Niepowstrzymany

Pierwsza tak dogłębna i kompleksowa biografia Maxa Verstappena! 12 grudnia 2021 roku, Grand Prix Abu Zabi. Trwa finał szaleńczej rywalizacji Maxa...

MARKETING SZEPTANY
Mark Hughes0
Okładka ksiązki - MARKETING SZEPTANY

Ludzie twoją reklamąTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Jemiolec
Kajetan Szokalski
Jemiolec
Pożegnanie z ojczyzną
Renata Czarnecka ;
Pożegnanie z ojczyzną
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy