Perełka papieska 8 - Nie ma przyszłości bez milłości

Ocena: 0 (0 głosów)
Człowiek nie może żyć bez miłości. Jesteśmy zatem wezwani do budowania przyszłości opartej na miłości Boga i bliźniego. Do budowania "cywilizacji miłości": w rodzinie, w ojczyźnie, względem każdego człowieka, zdrowego i chorego - od poczęcia aż po starość, przyjaciela i nieprzyjaciela... Prawdziwa miłość jest wymagająca. Ale "...gdybym miłości nie miał, byłbym niczym" (1 Kor 13, 2).

Informacje dodatkowe o Perełka papieska 8 - Nie ma przyszłości bez milłości:

Wydawnictwo: Edycja Świętego Pawła
Data wydania: b.d
Kategoria: Pedagogika
ISBN: 83-7424-081-4
Liczba stron: 16

więcej

Kup książkę Perełka papieska 8 - Nie ma przyszłości bez milłości

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Perełka papieska 8 - Nie ma przyszłości bez milłości - opinie o książce

Inne książki autora
Dzieje wielkiego pontyfikatu Jana Pawła II. Rok 1. Habemus papam
Jan Paweł II0
Okładka ksiązki - Dzieje wielkiego pontyfikatu Jana Pawła II. Rok 1. Habemus papam

ROK 1. HABEMUS PAPAM to pierwszy album składający się na "Dzieje Wielkiego Pontyfikatu Jana Pawła II". Jest obszerną dokumentacją pierwszego roku apostolskiej...

Myśli na każdy dzień
Jan Paweł II0
Okładka ksiązki - Myśli na każdy dzień

Myśli na każdy dzień są zaproszeniem do odkrywania prawdziwej wielkości św. Jana Pawła II, który był i jest przewodnikiem w drodze do Chrystusa, był i...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Andrzej Marek Grabowski ;
Trzy krowy w niebieskich kajakach
Pies na medal
Barbara Gawryluk
Pies na medal
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy