Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka omawia psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Kierowana jest głównie do studentów, ponieważ daje pełny przegląd klasycznych i podstawowych prawidłowości w tej dziedzinie. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniem konsumentów stanowi punkt wyjścia do strategii działań w obszarach organizacji i zarządzania przemysłem oraz marketingu, w tym reklamy. Tym samym może być ona nieodzownym narzędziem pracy dla menedżerów zajmujących się strategiami marketingow

Informacje dodatkowe o Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-60186-55-8
Liczba stron: 411

więcej

Kup książkę Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Psychologia konsumenta Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich - opinie o książce

Inne książki autora
Psychologia organizacji
Anna Jachnis0
Okładka ksiązki - Psychologia organizacji

W 18 lat po uwolnieniu się Polski od komunizmu nie ma już wątpliwości ani ograniczeń we włączaniu człowieka-pracownika w proces nowoczesnego zarządzania...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Fałszywa królowa
Mateusz Fogt
Fałszywa królowa
Zagraj ze mną miłość
Robert D. Fijałkowski ;
Zagraj ze mną miłość
Między nami jest Śmierć
Patryk Żelazny
Między nami jest Śmierć
Ktoś tak blisko
Wojciech Wolnicki (W. & W. Gregory)
Ktoś tak blisko
Serce nie siwieje
Hanna Bilińska-Stecyszyn ;
Serce nie siwieje
Olga
Ewa Hansen ;
Olga
Zranione serca
Urszula Gajdowska
Zranione serca
Znajdziesz mnie wśród chmur
Ilona Ciepał-Jaranowska
Znajdziesz mnie wśród chmur
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy