2001 ( część )

Autor: decker
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Podniósł ją do góry .

 

- Gdzie masz te …- nie zdążył dokończyć ponieważ już sięgnęła po torebkę i po drażniąco długiej chwili wydobyła mały przedmiot w srebrnej folii o kształcie naboju .

 

Pozbawił ją krótkiej spódniczki ,ostatniego fragmentu garderoby, zerwał opakowanie i umieścił tłustawy malutki walec głęboko w pochwie.

 

- Musimy zaczekać. - dobiegło go z góry gdy kucał z rękami wyciągniętymi do jej piersi. Usta przeszukiwały dół podczas gdy palce obu dłoni zaglębiały się w piersiach . Mocno.

 

Następnie złapał ją za pośladki , poderwał do góry i niemal rzucił na znajdujący się z tyłu stolik. Ciszę nocy zmącił trzask spadającej słuchawki telefonu. Mały nabój zdążył się już roztopić we wnętrzu ciała kobiety. Dodatkowo zwiększył  temperaturę i podwoił wilgotność jej podbrzusza . Bez pomocy rąk mężczyzna wsunął się w nie. Usta wydały syk. Potem zsunęli się na ubrania . Ona jak zwykle z dolna wargą przykrytą zębami . Na nią . Na niego. Aż do opamiętania.

 

       Wracał w towarzystwie przyprawiającego o gęsią skórkę wiatru . Ciemne chmury kotłowały się wokół sporego księżyca . Suchy , czerwony marlboro smakował jak nigdy . W przeciwieństwie do unikanego w późniejszym okresie własnego odbicia w lustrze .    

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
decker
Użytkownik - decker

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2009-01-28 21:02:25