Bo miłość nie jest taka prosta. Przeszłość zawsze wraca. Tom 2, część 6. (Koniec tomu 2)

Autor: art_roxana
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-Aby każdy dzień kończył się takim wspaniałym wieczorem.

-O tym samym pomyślałem.- Napili się wina i Mike odłożył swój kieliszek. Patrzył na Roxanę. Światło księżyca odbijało się w jej oczach. Powodowało to, że błyszczały prawie jak gwiazdy. Wyciągnął coś z kieszeni i nie chciał już dłużej czekać. Wiedział, że to jest już ten moment. Roxana spojrzała na pudełeczko na wyciągniętej dłoni Mikea. Otworzył je a na jej twarzy pojawił się delikatny uśmiech.

-Wyjdziesz za mnie?- Czuła jak na jej policzkach pojawiają się rumieńce.

-Tak.- Powiedziała a wtedy wokół rozległy się brawa. Dopiero wtedy spostrzegli, że tą sytuację obserwowali wszyscy goście zgromadzeni na przyjęciu weselnym. To był znak, że właśnie teraz Roxana rozpoczyna swoje nowe, szczęśliwe życie.

*****

Koniec tomu drugiego. Niedługo tom trzeci.

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
art_roxana
Użytkownik - art_roxana

O sobie samym: Pisanie to moje hobby, nie zawsze wychodzi idealnie. Chętnie wczytuję się w opinię innych. Uważam, że każdy ma prawo do własnego zdania. Szanuję to i chcę, aby inni szanowali moje.
Ostatnio widziany: 2024-02-25 16:54:12