Dagger- płatny sztylet cz.II

Autor: asiula288
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ejszy utarg. - Tak.- spojrzała na mnie a w jej oczach zauważyłam wdzięczność. No nie.. Błagam, nich ona teraz mi się tu nie rozkleja i nie zacznie płaszczyć sie przed moimi nogami, za to tylko, że ją uratowałam. Pospiesznie wyszłam ze sklepu. Cały czas ze spuszczoną głową. Minęły mnie trzy radiowozy policyjne. Przekechały szybko migocząc kogutami. Jakoś dotarłam do domu i dopiero tam usiadłam na kanapie. Ja to zawsze muszę się z czymś wypuścić. Moja suczka Mia przyszła do mnie i oparła swój łeb na moich kolanach. - Cześć kochana.- pogładziłam ją za uszami. Po czym zabrałam sie do moich lodów włączając telewizor. - To co dziś oglądamy. Komedie romantyczną, czy wolisz jakoś horror.- spojrzałam na nią, a ona zaszczekała.- Tak, też tak myśle. Za dużo już mamy horrorów. Więc stanęło na romansidle.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
asiula288
Użytkownik - asiula288

O sobie samym: Kiedyś znajdę Tego, który mnie szuka.. Wiem, że tak się stanie, choć to wielka sztuka.
Ostatnio widziany: 2017-07-05 20:17:05