Dwie osobowości

Autor: Brenda
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Matka w końcu się zgodziła. Minął już rok od tego zdarzenia. Brenda wróciła do normy. A matka i ojciec zachowują się jak nastolatki. Chodzą na randki i całują się przy każdej możliwej okazji. Nadrabiają tyle straconych lat. Margaret nie chciała wracać do wspomnień gdy chciała popełnić samobójstwo. Wtedy w łazience, gdy pokłóciła się z ojcem. Teraz bardzo zżyła się z siostrą, są jak najlepsze przyjaciółki. Wiedzą że nie uciekną od tego wspomnienia za daleko. Chociaż próbują, to się nie da. Brenda nie może znieść myśli że tak się zachowywała względem ojca i siostry którą obecnie mocno kocha i oddałaby za nią życie. Z tym co matka jej kiedyś robiła też nie mogła się pogodzić. Chodziła na terapię do psychologa i na dzień dzisiejszy zrozumiała o co chodziło w chorobie na którą cierpiała jej macocha, choć traktuje ją jak matkę. Wybaczyła jej, ale nigdy nie wybaczy jej jednego. Tego że zabiła jej mamę. Ale starają się utworzyć szczęśliwą rodzinę.                                                                                         

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Brenda
Użytkownik - Brenda

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-08-10 16:50:45