Księga Rodzaju 3,15

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

was, dla zwierząt ( Rdz.1,29-30) Teraz jesteśmy świadomi, że w swoim obrazie holograficznym ma każdy z nas. Nie tylko obraz holograficzny Jezusa Zbawiciela najdoskonalszy wzór człowieka wypełnianiu rzeczywistych faktów, rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. Ale również najdoskonalszy wzór przyjaciela ( Jan15, 13-15),który poniósł ból, cierpienie i śmierć w zastępstwie człowieka-źródło zakłóceń zjedzonym owocem banana bez nasienia, Nie dla was, dla zwierząt (Rdz1,29-30). Bo" Albowiem tak Bóg umiłował świat..." ( Jan3,16). Dlatego niech każdy z nas, tak umiłuje Wszechmogącego Boga- Stwórce jak On nas. W nie negowaniu rzeczywistych słów Pisma Świętego Wszechmogącego Boga, nie negowanie rzeczywistych faktów,i nie manipulowaniem rzeczywistymi faktami. By nie być medium szatana i nie potęgować falowych zakłóceń. Wzorem Jezusa Zbawiciela i przyjaciela każdego z nas w śmierci i w zmartwychwstaniu (Rdz.3,15)

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44